Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Впровадждення Steam-підходу в освітній простір

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Букатова, О.
dc.contributor.author Bukatova, O.
dc.date.accessioned 2021-01-12T10:06:36Z
dc.date.available 2021-01-12T10:06:36Z
dc.date.issued 2020-10-16
dc.identifier.citation Букатова О. Впровадждення Steam-підходу в освітній простір / О. Букатова // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 64-69. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1316
dc.description У статті визначено потреби реформування змісту освіти щодо підготовки молодого покоління. Розглядається зміст абревіатури STEАM, що існує на сьогодні в світі. Піднімається проблема використання, шляхів впровадження та передбачуваних результатів STEАM-технологій у навчанні. uk_UA
dc.description.abstract The article identifies the need to reform the content of education to prepare the younger generation. The content of the abbreviation STEAM, which exists in the world today, is considered. The problem of use, ways of implementation and expected results of STEAM-technologies in training is raised. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Дунайські наукові читання;VІ
dc.subject STEAM-освіта uk_UA
dc.subject STEAM-підхід uk_UA
dc.subject STEAM-технології uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject міждисциплінарна підготовка uk_UA
dc.subject педагогічні прийоми uk_UA
dc.subject STEAM-education uk_UA
dc.subject STEAM-approach uk_UA
dc.subject STEAM-technologies uk_UA
dc.subject integration uk_UA
dc.subject interdisciplinary training uk_UA
dc.subject pedagogical techniques uk_UA
dc.title Впровадждення Steam-підходу в освітній простір uk_UA
dc.title.alternative INTRODUCTION OF THE STEAM-APPROACH TO THE EDUCATIONAL SPACE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу