Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Свищ, Н. | |
dc.contributor.author | Svyshch, N. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-19T07:49:40Z | |
dc.date.available | 2021-01-19T07:49:40Z | |
dc.date.issued | 2020-12-16 | |
dc.identifier.citation | Адаптація здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання / Н. Свищ // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 122-126. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1333 | |
dc.description | The article analyzes the main psychological aspects of the adaptation process; the experience of domestic and foreign researchers is studied, the main advantages and disadvantages of adaptation are revealed. The main purpose of the article is to study the process of adaptation of applicants of higher education to distance learning. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано основні психологічні аспекти процесу адаптації; вивчено досвід вітчизняних та іноземних дослідників; виявлено основні переваги та недоліки адаптації. Основною метою статті є дослідження процесу адаптації здобувачів ЗВО до дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Дунайські наукові читання;VІ | |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | адаптаційний процес | uk_UA |
dc.subject | типи адаптації | uk_UA |
dc.subject | форми адаптації | uk_UA |
dc.subject | дезадаптація | uk_UA |
dc.subject | adaptation | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | adaptation process | uk_UA |
dc.subject | types of adaptation | uk_UA |
dc.subject | forms of adaptation | uk_UA |
dc.subject | maladaptation | uk_UA |
dc.title | Адаптація здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | ADAPTATION OF APPLICANTS OF HIGHER EDUCATION TO DISTANCE LEARNING | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |