Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Здоровий спосіб життя студентів як мотиваційне спрямування навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ярчук, Г.
dc.contributor.author Ганчева, К.
dc.contributor.author Yarchuk, G.
dc.contributor.author Hancheva, K.
dc.date.accessioned 2021-01-20T10:43:10Z
dc.date.available 2021-01-20T10:43:10Z
dc.date.issued 2020-10-16
dc.identifier.citation Ярчук Г. Здоровий спосіб життя студентів як мотиваційне спрямування навчання / Г. Ярчук, К. Ганчева // VІ Дунайські наукові читання. Імператив соціального партнерства в освітньо-науковому просторі: євроінтеграційні та регіональні виклики сьогодення. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (16 жовтня, 2020 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС», 2020. – С. 158-164. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1337
dc.description This work defines the way of solving of main task of the modern stage of reforming a high education forming a sport culture of a student and the healthy life style (HLS). The notes the importance of developing skills of systematic studies ofthe morning gymnastics and physical exercises to promote health, hardening of the body andprolongation of the active life. The majority of problems in the physical fitness of students have psychological focus. Incorrect motivational base and repetitive physical training of young people cause even greater reluctance to attend educational training sessions. In higher education institutions development and improvement of basic physical qualities of the student, as well as the health of young people, is a priority for teachers of physical culture uk_UA
dc.description.abstract У даній роботі показано шляхи вирішення завдання щодо формування здорового способу життя серед студентської молоді. Відзначається значення прищеплення навичок систематичних занять ранковою гімнастикою і фізичними вправами для зміцнення здоров'я, загартовування організму і продовження активного життя. Більшість проблем фізичної підготовленості студентів мають психологічну спрямованість. Неправильна мотиваційна база і одноманітні заняття фізичною культурою викликають у молоді ще більше небажання відвідувати навчально-тренувальні заняття. Розвиток і вдосконалення основних фізичних якостей у студента, а також підвищення рівня здоров'я молоді у ВНЗ є пріоритетним завданням для викладачів фізичної культури. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «ІРБІС» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Дунайські наукові читання;VІ
dc.subject фізична культура у ВНЗ uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні функції uk_UA
dc.subject індивідуальний рівень здоров’я uk_UA
dc.subject фізичні вправи uk_UA
dc.subject теоретичні знання uk_UA
dc.subject фізична підготовка uk_UA
dc.subject фізичні якості uk_UA
dc.subject physical education at the university uk_UA
dc.subject socially-pedagogical functions uk_UA
dc.subject individual level of health uk_UA
dc.subject healthy lifestyle uk_UA
dc.subject physical exercises uk_UA
dc.subject theoretical knowledge uk_UA
dc.subject physical training uk_UA
dc.subject physical qualities uk_UA
dc.title Здоровий спосіб життя студентів як мотиваційне спрямування навчання uk_UA
dc.title.alternative MOTIVATIONAL FOCUS OF LEARNING ON A HEALTHY LIFESTYLE OF STUDENT uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу