Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Формування моральних понять молодших школярів засобами уроків літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мітєва, Тетяна Євгеніївна
dc.contributor.author Miteva, T.
dc.date.accessioned 2021-02-02T12:02:38Z
dc.date.available 2021-02-02T12:02:38Z
dc.date.issued 2021-02-02
dc.identifier.citation Мітєва Т.Є. Формування моральних понять молодших школярів засобами уроків літературного читання : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта освітньої програми Початкова освіта. Позашкільна освіта / Кер.: канд.пед.наук, доц. Пенькова С. Д. – Ізмаїл, 2021. – 136 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1370
dc.description Qualifying work for a master's degree in specialty 013 - Primary Education. Extracurricular education is devoted to the problem of forming moral concepts of junior schoolchildren by means of studying and analyzing works of art in reading lessons, which is a very relevant scientific and practice-oriented problem of modern primary education. The essence of the basic categorical concepts of the theory of moral education, principles, content, forms, methods and techniques of moral education of primary education seekers is the subject of scientific research. Beha, S.I. Belozerskaya, LI Божович, О.М. Verzhykhovska, OE Gordiychuk, TR Humennikova, RZ Danilyak, S.I. Zabolotska, OA Kuznetsova, OM Lavronenko, LI Matveeva, OV Matvienko, O.Ya. Savchenko, VO Sukhomlinsky and other scientists. The first section "Theoretical foundations of the formation of moral concepts of primary school students in primary education" summarizes the essence of moral concepts as categorical in the didactics of primary education, analyzes the educational and methodological support of reading lessons on moral education. Early school age is considered by many psychologists to be decisive in the moral development of the personality of student youth. However, understanding the need for a comprehensive approach to the education of man as an individual and a subject of social relations means the need to build a complex dynamic system based on scientific and theoretical principles of the educational process and requires a predictable model of a person who harmoniously absorbed the best personality traits. The second section "Methodological features of moral education of junior students in reading lessons" analyzes the psychological, pedagogical and literary principles of moral development of junior students by means of works of art, substantiates the features of the experimental program of moral education of junior students and tested its effectiveness. The results of the qualification work were presented at three scientific and practical conferences of Izmail State University for the Humanities and Pereyaslav University. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 013 – Початкова освіта. Позашкільна освіта присвячена проблемі формування моральних понять молодших школярів засобами вивчення й аналізу художніх творів на уроках літературного читання, що є досить актуальною науковою та практико-орієнтованою проблемою сучасної початкової освіти. Сутність основних категоріальних понять теорії морального виховання, принципи, зміст, форми, методи і прийоми морального виховання здобувачів початкової освіти є предметом наукових розробок І.Д. Беха, С.І. Білозерської, Л.І. Божович, О.М. Вержиховської, О.Є. Гордійчук, Т.Р. Гуменникової, Р.З. Даниляк, С.І. Заболоцької, О.А. Кузнєцової, О.М. Лавроненко, Л.І. Матвєєвої, О.В. Матвієнко, О.Я. Савченко, В.О. Сухомлинського та інших учених. У першому розділі «Теоретичні основи формування моральних понять молодших школярів у початковій освіті» узагальнено сутність моральних понять як категоріальних у дидактиці початкової освіти, здійснено аналіз навчально-методичного забезпечення уроків літературного читання щодо морального виховання. Молодший шкільний вік багатьма психологами вбачається визначальним у моральному становленні особистості учнівської молоді. Однак розуміння необхідності комплексного підходу до виховання людини як індивіда й суб'єкта суспільних відносин означає необхідність побудови складної динамічної системи, яка базується на науково-теоретичних засадах виховного процесу й вимагає побудови прогнозованої моделі такої особистості, яка гармонійно увібрала найкращі особистісні риси характеру майбутнього громадянина держави. У другому розділі «Методичні особливості здійснення морального виховання молодших школярів на уроках літературного читання» проаналізовано психолого-педагогічні та літературознавчі засади морального становлення молодших школярів засобами художніх творів, обгрунтовано особливості експериментальної програми формування моральної вихованості молодших школярів та перевірено її ефективність. Результати кваліфікаційної роботи доповідалися на трьох науково-практичних конференціях Ізмаїльського державного гуманітарного університету і Переяславського університету. uk_UA
dc.subject формування моральних понять uk_UA
dc.subject літературне читання uk_UA
dc.subject літературознавчі засади uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject formation of moral concepts uk_UA
dc.subject reading lesson uk_UA
dc.subject literary principles uk_UA
dc.subject effectiveness uk_UA
dc.title Формування моральних понять молодших школярів засобами уроків літературного читання uk_UA
dc.title.alternative Formation of moral concepts of junior schoolchildren by means of lessons of literary reading uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу