Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Доброта, Ольга Сергіївна
dc.contributor.author Dobrota, Olha
dc.date.accessioned 2021-02-03T15:09:04Z
dc.date.available 2021-02-03T15:09:04Z
dc.date.issued 2021-02-03
dc.identifier.citation Доброта О.С. Формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта освітньої програми «Початкова освіта. Інклюзивна освіта» / Кер. канд.пед.наук, доц. Лунгу Л.В. - Ізмаїл, 2021. - 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1378
dc.description The qualification work substantiates the choice and relevance of the research topic related to the formation of communicative skills in inclusive education; theoretically substantiated and experimentally tested the technology of formation of communicative skills in the conditions of inclusion. The introduction contains the purpose, object, subject of research, structure of work, its theoretical and practical significance. A review of scientific and theoretical literature in the first section entitled "Communicative skills as a requirement for effective language interaction" allowed to identify features of understanding communicative skills in modern science, approaches to defining communicative skills in the structure of students' competence. The second section "Age characteristics of primary school students with inclusive education" theoretically substantiates the age and individual characteristics of the development of cognitive processes of primary school students; features of realization of school inclusive education in modern Ukrainian realities are investigated and psychological features of inclusive education are established. In the third section "Communicative interaction in the initial inclusive classes" features of experimental research work of master's research are stated. Thus, the section presents a study of the formation of communicative interaction in primary school with inclusion; the analysis of formation of communicative skills of children from an inclusive class is resulted; the role of the teacher in the conditions of formation of communicative abilities and skills of pupils of initial classes with inclusion is established It is proved that the formation of communicative skills in the conditions of inclusion at this stage in the Ukrainian educational society is experiencing difficulties in the master's thesis. Correction of the situation is possible if we use the experience of countries that show successful dynamics in the formation of communication skills in an inclusive environment. Thus, in particular, the paper presents an in-depth analysis of Norway's experience in this area. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі обґрунтовано вибір та актуальність теми дослідження, пов’язаної з формуванням комунікативниих умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти; теоретично обґрунтували й експериментально перевірили технологію формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзії. Вступ містить мету, об’єкт, предмет дослідження, структуру роботи, її теоретичну і практичну значущість. Огляд науково-теоретичної літератури у першому розділі під назвою «Комунікативні уміння як вимога ефективної мовної взаємодії» дозволив визначити особливості розуміння комунікативних умінь у сучасній науці, підходи до визначення комунікативних умінь у структурі компетенції учнів. У другому розділі «Вікові особливості учнів початкових класів з інклюзивним навчанням» теоретично обґрунтовано вікові та індивідуальні особливості розвитку пізнавальних процесів учнів початкових класів; досліджено особливості реалізації шкільної інклюзивної освіти у сучасних українських реаліях та встановлено психологічні особливості інклюзивної освіти. У третьому розділі «Комунікативна взаємодія у початкових інклюзивних класах» викладено особливості експериментально-дослідної роботи магістерського дослідження. Так, у розділі представлено дослідження формування комунікативної взаємодії у початкових класах з інклюзією; наведено аналіз сформованості комунікативних навичок дітей з інклюзивного класу; встановлена роль вчителя в умовах формування комунікативних умінь та навичок учнів початкових класів з інклюзією У магістерській роботі доведено що формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзії на даному етапі в українському освітньому суспільстві зазнає труднощів. Виправлення ситуації можливе, якщо використовувати досвід країн, які показують успішну динаміку з формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзії. Так, зокрема, в роботі представлено глибинний аналіз досвіду Норвегії у цій сфері. uk_UA
dc.subject формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.subject комунікативні вміння та навички uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject методи uk_UA
dc.subject досвід uk_UA
dc.subject інноваційне середовище uk_UA
dc.subject початкові класи uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject formation of communicative skills in conditions of inclusive education uk_UA
dc.subject inclusive education uk_UA
dc.subject communication skills uk_UA
dc.subject junior students uk_UA
dc.subject methods uk_UA
dc.subject experience uk_UA
dc.subject innovation environment uk_UA
dc.subject primary classes uk_UA
dc.title Формування комунікативних умінь та навичок в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.title.alternative Formation of communicative skills and abilities in the conditions of inclusive education uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу