Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Дистанційне навчання для студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковенко, Дмитро Олексійович
dc.date.accessioned 2021-02-04T08:49:35Z
dc.date.available 2021-02-04T08:49:35Z
dc.date.issued 2021-02-04
dc.identifier.citation Яковенко Д.О. Дистанційне навчання для студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр за спеціальністю 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) / Кер. канд.пед.наук, доц. Яренчук Л.Г. - Ізмаїл, 2021. - 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1382
dc.description The development of educational technologies in modern society is due to significant changes in methods of popularization and implementation of information. The activity of economic, social and cultural changes contribute to the dynamic introduction of distance learning in the educational process in accordance with the reform and development of the road map of the educational system of Ukraine. In addition, the use of information technology teaching serves the development of individualization of the process of professional development of future teachers, encourages them to work independently and forms an electronic technological culture, helps to master the latest media. All this confirms the relevance of the chosen topic of qualification work. The object of research is the process of organizing distance learning for students of engineering and pedagogical institutions of higher education. The subject of research - the state of the organization of distance learning in the study of disciplines for students of engineering and pedagogical institutions of higher education. The purpose of the study: to analyze the state and study the experience of systematization of distance learning for future teachers of engineering and pedagogical educational institutions. The first section "Theoretical substantiation of distance learning in pedagogical science: interdisciplinary links" clarifies the features of distance learning in the education system, reveals the history of distance learning, substantiates the relevance of distance education. In the second section "Pedagogical factors of application, distance learning in engineering and pedagogical education by bachelor students" the pedagogical aspect of introduction of distance educational technologies in higher school is revealed, introduction of educational technologies with use of local means of development of electronic courses is investigated. distance learning as an innovative method of education. In the third section "Difficulties of introduction of methods of distance learning at reception of engineering and pedagogical education" designing of distance educational course by means of E-Learning technology for students - technologists, methods of distance education: the reasons and methods of the decision of a problem is investigated; the characteristics of the Moodle distance learning platform are given and the learning outcomes with the help of information educational technologies are investigated. The practical significance of the obtained results is to diagnose the process of organizing distance learning in engineering and pedagogical institutions of higher education, the proposed quality assessment criteria can be used to improve the structural content of distance learning courses. uk_UA
dc.description.abstract Розвиток освітніх технологій в сучасному суспільстві відбувається за рахунок істотних змін в методах популяризації та впровадження інформації. Активність економічних, соціальних та культурних змін сприяють динамічному запровадженню дистанційного навчання в освітній процес відповідно до реформування й розвитку дорожньої карти освітньої системи України. До того ж використання інформаційних технологій навчання слугує розвитку індивідуалізації самого процесу фахового становлення майбутніх вчителів, спонукає їх до самостійної роботи і формує електронну технологічну культуру, допомагає опановувати новітніми засобами інформації. Все це підтверджує актуальність обраної теми кваліфікаційної роботи. Об’єкт дослідження – процес організації дистанційного навчання для студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти. Предмет дослідження – стан організації дистанційного навчання при вивченні дисциплін для студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти. Мета дослідження: проаналізувати стан та вивчити досвід систематизації дистанційного навчання для майбутніх вчителів інженерно-педагогічних закладів освіти. У першому розділі «Теоретичне обґрунтування дистанційного навчання в педагогічній науці: міждисциплінарні зв’язки» з’ясовано особливості дистанційного навчання в системі освіти, розкрито історію розвитку дистанційного навчання, обґрунтовано актуальність дистанційної освіти. У другом розділі «Педагогічні чинники застосування, дистанційного навчання в здобутті інженерно-педагогічної освіти студентами-бакалаврами» розкрито педагогічний аспект впровадження дистанційних освітніх технологій у вищій школі, досліджено впровадження в освітній процес дистанційних технологій з використанням локальних засобів розробки електронних курсів, з’ясовано особливості дистанційної форми навчання як інноваційного методу здобуття освіти. У третьому розділі «Труднощі запровадження методик дистанційного навчання при здобутті інженерно-педагогічної освіти» досліджено проєктування дистанційного освітнього курсу за допомогою технології E-Learning для студентів – технологів, методика дистанційної освіти: причини і методи вирішення проблеми; подано характеристику платформи дистанційного навчання Moodle та досліджено результати навчання за допомогою інформаційних освітніх технологій. Практичне значення одержаних результатів полягає в діагностиці процесу організації дистанційного навчання в інженерно - педагогічних закладах вищої освіти, запропоновані критерії оцінювання якості можуть бути використані для вдосконалення структурного змісту дистанційних курсів. uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject методика навчання uk_UA
dc.subject технології E-Learning uk_UA
dc.subject платформи дистанційного навчання Moodle uk_UA
dc.subject distance education uk_UA
dc.subject teaching methods uk_UA
dc.subject E-Learning technologies uk_UA
dc.subject Moodle distance learning platforms uk_UA
dc.title Дистанційне навчання для студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Distance learning for students of engineering and pedagogical institutions of higher education uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу