Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Удосконалення механізмів корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами в організації в умовах ринку (на прикладі КП «Ізмаїльського виробничого управління водопровідного каналізаційного господарства»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тірон, Оксана Андріївна
dc.contributor.author Tiron, O.
dc.date.accessioned 2021-02-04T12:12:15Z
dc.date.available 2021-02-04T12:12:15Z
dc.date.issued 2021-02-04
dc.identifier.citation Тірон О.А. Удосконалення механізмів корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами в організації в умовах ринку (на прикладі КП «Ізмаїльського виробничого управління водопровідного каналізаційного господарства») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер. канд.екон.наук, доц. Сорока Л.М. – Ізмаїл, 2020. – 110 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1386
dc.description Today, in the process of forming an effective leadership style, an important role is given to corporate culture, which contributes to the successful development of the organization. Corporate culture is understood as a set of generally accepted norms and patterns of behavior, values, which establish the pattern and meaning of employees, regardless of their multifunctional direct responsibilities and position. The culture of the enterprise connects all types of activities and all relations within the company, makes the team more cohesive, and also forms the image of the organization, creates its external image, establishes relationships with suppliers, partners, customers. The relevance of the research topic is that corporate culture allows the organization to give its unique, unique image in the eyes of partners and customers, and this is an important factor in the competitiveness of the company in market conditions. A well-formed mechanism of corporate culture helps to increase the efficiency of the organization. The purpose of the study is to find ways to improve the mechanism of corporate culture of the enterprise in a competitive business environment. The object of research is the process of forming the mechanism of corporate culture of the organization. The subject of research is theoretical and practical aspects of improving the mechanism of corporate culture of the enterprise. The methodological basis of the qualification work is general scientific research methods: abstract-logical method (to clarify the scientific definitions of corporate culture, substantiation of the main provisions of the corporate culture of the organization, generalization and formulation of conclusions from the study); system analysis (summary of information for testing models of corporate culture formation of the enterprise); observation and generalization (for the study of the organization, namely the study of the management system of corporate culture of the enterprise; the formation of general conclusions); analysis and synthesis (to study the corporate culture management system of the organization); methods of expert evaluation (to assess the effectiveness of the mechanism of corporate culture of the organization). The essence and nature of corporate culture are revealed, the components and stages of formation of corporate culture of the organization are investigated, the influence of corporate culture mechanism on efficiency of functioning of organization is characterized, organizational and economic characteristic of KP «IVUVKG» is given, the state of corporate culture of organization is investigated. KP «IVUVKG», identified areas for improving the mechanism of corporate culture KP «IVUVKG», proposed measures to improve the mechanism of corporate culture of the organization, determined the effectiveness of the proposed measures to improve the mechanism of corporate culture KP «IVUVKG». uk_UA
dc.description.abstract Сьогодні в процесі формування ефективного стилю керівництва важлива роль відводиться корпоративній культурі, що сприяє успішному розвитку організації. Під корпоративною культурою розуміється сукупність загальновизнаних норм і зразків поведінки, ціннісних поглядів, які встановлюють зразок і сенс роботи співробітників незалежно від їх багатофункціональних прямих обов’язків і посадового становища. Культура підприємства пов’язує як всі види діяльності, так і всі відносини зсередини компанії, робить при цьому більш згуртованим колектив, а також формує імідж організації, створює її зовнішній образ, встановлює взаємини c постачальниками, партнерами, покупцями. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що корпоративна культура дозволяє надати організації свій неповторний, унікальний образ в очах партнерів і клієнтів, і це є важливим фактором конкурентоспроможності компанії в ринкових умовах господарювання. Грамотно сформований механізм корпоративної культури сприяє підвищенню ефективності діяльності організації. Метою дослідження є пошук напрямів удосконалення механізму корпоративної культури підприємства в конкурентних умовах ведення бізнесу. Об’єктом дослідження є процес формування механізму корпоративної культури організації. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти удосконалення механізму корпоративної культури підприємства. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є загальнонаукові методи дослідження: абстрактно-логічний метод (для уточнення наукових визначень корпоративної культури, обґрунтування основних положень формування корпоративної культури організації, узагальнення й формулювання висновків з дослідження); системний аналіз (зведення інформації для відпрацювання моделей формування корпоративної культури підприємства); спостереження і узагальнення (для дослідження організації, а саме вивчення системи управління корпоративною культурою підприємства; формування загальних висновків); аналіз і синтез (для вивчення системи управління корпоративною культурою організації); методи експертної оцінки (для оцінки ефективності механізму корпоративної культури організації). У роботі розкрито сутність та природу корпоративної культури, досліджено складові та етапи формування корпоративної культури організації, охарактеризовано вплив механізму корпоративної культури на ефективність функціонування організації, надано організаційно-економічну характеристику КП «ІВУВКГ», досліджено стан корпоративної культури організації, проведено оцінку ефективності механізму корпоративної культури КП «ІВУВКГ», визначено напрями удосконалення механізму корпоративної культури КП «ІВУВКГ», запропоновані заходи щодо удосконалення механізму корпоративної культури організації, визначено ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення механізму корпоративної культури КП «ІВУВКГ». uk_UA
dc.title Удосконалення механізмів корпоративної культури в управлінні людськими ресурсами в організації в умовах ринку (на прикладі КП «Ізмаїльського виробничого управління водопровідного каналізаційного господарства») uk_UA
dc.title.alternative Improving the mechanisms of corporate culture in human resource management in the organization in market conditions (on the example of KP «Izmail production management of water supply and sewerage») uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу