Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Система управління маркетингом комерційних підприємств (на прикладі ТДВ «ВО «Астра»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Георгіу, Сергій Федорович
dc.contributor.author Georgiu, S.
dc.date.accessioned 2021-02-04T14:05:02Z
dc.date.available 2021-02-04T14:05:02Z
dc.date.issued 2021-02-04
dc.identifier.citation Георгіу С.Ф. Система управління маркетингом комерційних підприємств (на прикладі ТДВ «ВО «Астра») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер. канд.пед.наук, доц. Яковенко О.І. – Ізмаїл, 2020. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1393
dc.description Of Providing of profitability and competitiveness of business enterprise in modern terms it is possible only on condition of construction of effective control system marketing that confirms actuality of select theme of qualifying work. The object of the research is a process of forming and management of marketing of business enterprise the system, ways and directions of her perfection. The subject of the research is control system marketing of business enterprise of the LTD «РА «Astra». The purpose of the research of finding out of theoretical and methodical aspects of forming of control system, ways and directions of her perfection marketing of commercial, and also development of project increase of efficiency of control system marketing of business enterprise. In the first part the «Theoretical and methodical aspects of forming of control system marketing of business enterprises» are found out maintenance, essence and functions of control system marketing of business enterprises; structural elements and methodical aspects of forming of control system marketing of business enterprises are exposed; the types of models of control system marketing of business enterprise and criteria of estimation of their efficiency are investigational. In by a second part «Analysis of results of activity of subject of menage in the context of estimation of efficiency of control system marketing on the LTD «РА «Astra» is presented description of industry and economic terms of activity of enterprise; the organizational structure of management and control system marketing of the LTD «РА «Astra» are investigational; the analytical estimation of performance of the LTD «РА «Astra» indicators is carried out as to the result of efficiency of control system marketing. In the third part of «Perfection of control system marketing of the LTD «РА «Astra» the modern going is investigational near perfection of control system marketing of business enterprises; the program of perfection of control system marketing of the LTD «РА «Astra» is worked out and reasonable. According to the results of the research maintenance of category is specified «control system marketing» of business enterprise. The practical significance of the obtained results is determined by possibility of application of the worked out project perfection of control system marketing of the «LTD РА «Astra» for the increase of profit of enterprise. uk_UA
dc.description.abstract Забезпечення прибутковості та конкурентоспроможності комерційного підприємства у сучасних умовах можливе лише за умови побудови ефективної системи управління маркетингом, що підтверджує актуальність обраної теми кваліфікаційної роботи. Об’єкт дослідження – процес формування та управління системою маркетингу комерційного підприємства, шляхи та напрями її вдосконалення. Предмет дослідження – система управління маркетингом комерційного підприємства ТДВ «ВО «Астра». Мета дослідження з’ясування теоретичних і методичних аспектів формування системи управління маркетингом комерційних, шляхів та напрямів її вдосконалення, а також розробка проєкту підвищення ефективності системи управління маркетингом комерційного підприємства. У першому розділі «Теоретичні та методичні аспекти формування системи управління маркетингом комерційних підприємств» з’ясовано зміст, сутність та функції системи управління маркетингом комерційних підприємств; розкрито структурні елементи та методичні аспекти формування системи управління маркетингом комерційних підприємств; досліджено типи моделей системи управління маркетингом комерційного підприємства та критерії оцінки їх ефективності. У другом розділі «Аналіз результатів діяльності суб’єкта господарювання у контексті оцінки ефективності системи управління маркетингом на ТДВ «ВО «Астра» представлено характеристику галузі та економічні умов діяльності підприємства; досліджено організаційну структуру управління та систему управління маркетингом ТДВ «ВО «Астра»; здійснено аналітичну оцінку показників діяльності ТДВ «ВО «Астра» як результату ефективності системи управління маркетингом. У третьому розділі «Вдосконалення системи управління маркетингом ТДВ «ВО «Астра» досліджено сучасні підходи до вдосконалення системи управління маркетингом комерційних підприємств; розроблено та обґрунтовано програму вдосконалення системи управління маркетингом ТДВ «ВО «Астра». За результатами дослідження уточнено зміст категорії «система управління маркетингом» комерційного підприємства. Практичне значення одержаних результатів визначається можливістю застосування розробленого проєкту вдосконалення системи управління маркетингом ТДВ «ВО «Астра» для підвищення прибутку підприємства. uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject система маркетингу uk_UA
dc.subject управління системою маркетингу uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject marketing complex uk_UA
dc.subject system of marketing uk_UA
dc.subject management of marketing the system uk_UA
dc.title Система управління маркетингом комерційних підприємств (на прикладі ТДВ «ВО «Астра») uk_UA
dc.title.alternative Marketing management system of commercial enterprises (ву the example of the LTD «РА «Astra») uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу