Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Здоров'язбереження сучасної студентської молоді як напрям позитивної соціалізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сакара, Олексій Сергійович
dc.date.accessioned 2021-02-11T18:03:55Z
dc.date.available 2021-02-11T18:03:55Z
dc.date.issued 2021-02-11
dc.identifier.citation Сакара О.С. Здоров'язбереження сучасної студентської молоді як напрям позитивної соціалізації : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер. канд.пед.наук, доц. Рубан А.К. - Ізмаїл, 2021. - 133 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1420
dc.description Qualification work is a meaningful and comprehensive research on a topical issue - the study of health technologies and their impact on the socialization of the student's personality, as modern requirements for the quality of education, professional standard of the teacher set the task of forming behavioral algorithms. , all necessary professional competencies, including health care. The purpose of the work is to theoretically investigate and substantiate the conditions of socialization of student youth through the introduction of health measures The object of research is the conditions of socialization of student youth through health measures. The subject of the research is the peculiarities of effective socialization of modern student youth through the prism of health care. Today, the improvement of the national education system is taking place within the competence approach and new standards at all its levels, as well as modern progressive achievements of pedagogical science. This requires the development of scientific and methodological support for the preparation of bachelors and masters in new programs. Ukraine aims to achieve a high level of qualification and professionalism of specialists with higher education as a factor of social security, professional adaptability, flexibility, mobility and competitiveness of specialists in a market economy and fierce competition in the labor market. In the first section of the work the theoretical and scientific bases of studying the peculiarities of health care in the modern dimension were considered. In the analysis of the peculiarities of student health as a subject of study of domestic social work, it is highlighted that the issue of restoring and creating a higher education institution of recreation in rest homes, sanatoriums, resorts, student sports camps, where student health will be restored by using both traditional and new methods that require the use of special techniques (therapeutic sleep, self-training, meditation). Training of undergraduates through the implementation of modular education - general science module, professional module, scientific and methodological module, research and design module, organizational and management module (with appropriate programs) - gives them the opportunity to choose a scientific, pedagogical and managerial career and established health. preserving competencies. The second chapter discussed the methodological features of socialization of the individual through the prism of health. In the analysis of socio-behavioral health risks, it is determined that the actual way of life of a student in the future as a specialist and the avoidance of social-behavioral health risks. The culture of health does not mean the accumulation of useful knowledge to maintain health, but the active use of acquired knowledge, the ability to apply them in future teaching. In the third section of our work, we conducted an experimental study and study of the conditions of socialization of student youth through health. Quantitative and qualitative analysis of the effectiveness of the measures is presented: tracking the relationship between the factors of health and socialization of students. It was concluded that the use of health technologies with a socializing focus, as well as with the implementation of these requirements, with the support of individual professionals, allows not only to improve their attitude to their health, but also to achieve new educational outcomes and participate in public life. and public life. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота є змістовним і комплексним науковим дослідженням, яке присвячено актуальній темі – дослідженню здоров᾽язбережувальних технологій та їх вплив на соціалізацію особистості студента, оскільки сучасні вимоги до якості освіти, професійний стандарт педагога висувають завдання формування поведінкових алгоритмів успішного вирішення педагогічних завдань, вміння професійної рефлексії, всіх необхідних професійних компетенцій, в тому числі і здоров’язберігаючих. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати умови соціалізації студентської молоді шляхом впровадження здоров’язбережувальних заходів Об’єкт дослідження – умови соціалізації студентської молоді шляхом здоров’язбережувальних заходів. Предмет дослідження – особливості ефективної соціалізації сучасної студентської молоді крізь призму здоров’язбереження. Сьогодні вдосконалення системи вітчизняної освіти відбувається в рамках компетентнісного підходу та нових стандартів на всіх її рівнях, а також сучасних прогресивних досягнень педагогічної науки. Це вимагає розробки науково-методичного забезпечення підготовки бакалаврів і магістрів за новими програмами. Україна вирішує завдання досягнення високого рівня кваліфікації та професіоналізму фахівців з вищою освітою як чинника соціальної захищеності, професійної адаптованості, гнучкості, мобільності та конкурентоспроможності фахівців в умовах ринкової економіки і жорсткої конкуренції на ринку праці. У першому розділі роботи були розглянуті теоретико-наукові засади вивчення особливостей здоров’язбереження у сучасному вимірі. При аналізі особливостей здоров’я студентів як предмет вивчення вітчизняної соціальної роботи, виділено, що стає актуальним питання про відновлення та створення закладі вищої освіти рекреації в будинках відпочинку, санаторіях, на курортах, у студентських спортивних таборах, де здоров’я студентів буде відновлюватися за допомогою як традиційних способів, так і нових, що вимагають застосування спеціальних методик (лікувальний сон, аутотренінги, медитація). Підготовка магістрантів за рахунок реалізації модульної освіти – загальнонаукового модуля, професійного модуля, науково-методичного модуля, дослідницько-проектного модуля, організаційно-управлінського модуля (з відповідними програмами) – дає їм можливість вибору наукової, педагогічної та управлінської кар’єри і сформованими здоров’язберігаючих компетенціями. У другому розділі роботи мова йшла про методологічні особливості соціалізації особистості крізь призму здоров’язбереження. При аналізі соціально-поведінкових ризиків здоров’язбереження, визначено, що від того, наскільки успішно вдасться сформувати і закріпити у свідомості навички здорового способу життя в студентському віці, багато в чому залежить фактичний спосіб життя студента в подальшому в якості спеціаліста й уникнення соціально-поведінкових ризиків здоров’язбереження. Культура здоров’я має на увазі не накопичення корисних знань для підтримки здоров’я, а активне використання отриманих знань, здатність застосовувати їх у майбутній педагогічній діяльності. У третьому розділі роботи нами було проведено експериментальне дослідження та вивчення умов соціалізації студентської молоді шляхом здоров’язбереження. Представлено кількісний і якісний аналіз ефективності проведених заходів: відстеження взаємозв’язку між факторами здоров’язбереження і соціалізації особистості студентів. Дійшли висновку, що використання здоров’язберігаючих технологій з соціалізуючою спрямованістю, а також з виконанням зазначених вимог, з підтримкою окремих фахівців, дозволяє не тільки поліпшити їх рівень ставлення до свого здоров’я, а й досягти нових освітніх результатів та брати активну участь у громадському та суспільному житті. uk_UA
dc.title Здоров'язбереження сучасної студентської молоді як напрям позитивної соціалізації uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу