Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Інтерактивні соціально-педагогічні технології профілактики та подолання дитячої агресії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Росоха, Данило Павлович
dc.date.accessioned 2021-02-12T19:24:40Z
dc.date.available 2021-02-12T19:24:40Z
dc.date.issued 2021-02-12
dc.identifier.citation Росоха Д.П. Інтерактивні соціально-педагогічні технології профілактики та подолання дитячої агресії : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер. канд.пед.наук, доц. Фурдуй С.Б. - Ізмаїл, 2021. - 131 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1425
dc.description In the master's work, the problem of interactive social and pedagogical technology of prevention and overcoming of child aggression in modern society is revealed. The object of the research is the features of children's aggression and aggressive behavior in the modern dimension. The subject of the research is socio-pedagogical technologies for the prevention and overcoming of child aggression. The aim of the research is - theoretical research and substantiation of the features of the use of interactive socio-pedagogical technologies for the prevention and overcoming of child aggression. The qualification work is divided into three sections. In the first chapter of the work, the theoretical features of the study of socio-pedagogical preparation for overcoming child aggression were analyzed. When considering social deviation in children: classification of types, prevention, it is highlighted that socio-pedagogical prevention of social disadvantage of children is carried out, as a rule, in educational institutions and in the out-of-school environment by means of education, has a number of features that give it some advantages over other types of prevention in terms of the effectiveness of the actions taken. In the second section, the methodological foundations of the study of social and pedagogical prevention of aggressive behavior were considered. When analyzing the foundations of the prevention of aggressive behavior: the essence, types, directions and principles, it was highlighted that social and pedagogical control should be the prevention and suppression of various kinds of deviations and was based on social support, strengthening educational work by attracting additional human resources. The content-procedural component of preventive work, which is often characterized by uniformity of forms, formality, and lack of consistency, also requires modernization. In the third section, as a result of the study of the development of aggressiveness in children and their socio-pedagogical correction, we came to the confirmation of the hypothesis put forward and we can assert that interactive socio-pedagogical technologies are capable of significantly influencing the prevention and overcoming of child aggression. Really positive attention and acceptance of the child's personality on the part of adults (teachers and parents), which focuses on the non-judgmental perception of the child's personality, is the main factor that prevents the emergence of aggressiveness in children. In addition, a positive psychological emotional environment in the family is the best way to prevent aggressiveness in children. uk_UA
dc.description.abstract У магістерській роботі розкрита проблема інтерактивної соціально-педагогічної технології профілактики та подолання дитячої агресії в сучасному суспільстві. Об’єктом дослідження є особливості дитячої агресії та агресивної поведінки у сучасному вимірі. Предметом дослідження є соціально-педагогічні технології профілактики та подолання дитячої агресії. Метою дослідження є - теоретичне дослідження та обґрунтування особливості використання інтерактивних соціально-педагогічних технологій профілактики та подолання дитячої агресії. Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У першому розділі роботи були проаналізовані теоретичні особливості дослідження соціально-педагогічної підготовки до подолання дитячої агресії. Під час розгляду соціального відхилення у дітей: класифікація видів, профілактика, виділено, що соціально-педагогічна профілактика соціального неблагополуччя дітей, що здійснюється, як правило, в установах освіти і в позашкільній середовищі засобами освіти, має ряд особливостей, що дають їй деякі переваги перед іншими видами профілактики з точки зору ефективності вжитих дій. У другому розділі були розглянуті методичні засади дослідження соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки. При аналізі основ профілактики агресивної поведінки: сутність, види, напрямки та принципи, виділено, що соціально-педагогічний контроль повинен являти собою попередження і припинення різного роду девіацій і ґрунтувалися на соціальну підтримку, посилення виховної роботи за рахунок залучення додаткових людських ресурсів. Модернізації потребує і змістовно-процесуальний компонент профілактичної роботи, яка часто характеризується одноманітністю форм, формальністю, відсутністю системності. У третьому розділі в результаті проведення дослідження розвитку агресивності у дітей і їх соціально-педагогічної корекції ми прийшли до підтвердження висунутої гіпотези і можемо стверджувати, що інтерактивні соціально-педагогічні технології здатні здійснити значний вплив на профілактику та подолання дитячої агресії. Дійсно позитивна увага і прийняття особистості дитини з боку дорослих (педагогів і батьків), що орієнтує на безоцінне сприйняття особистості дитини є основним фактором, який попереджає виникнення агресивності у дітей. Крім того, позитивна психологічна емоційна обстановка в сім’ї є найкращим способом профілактики агресивності серед дітей. uk_UA
dc.subject дитяча агресія uk_UA
dc.subject форми профілактики uk_UA
dc.subject соціальний супровід uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject конфлікт uk_UA
dc.subject суб’єкт uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject child aggression uk_UA
dc.subject forms of prevention uk_UA
dc.subject social support uk_UA
dc.subject interactive technologies uk_UA
dc.subject conflict uk_UA
dc.subject subject uk_UA
dc.subject integration uk_UA
dc.subject correction uk_UA
dc.title Інтерактивні соціально-педагогічні технології профілактики та подолання дитячої агресії uk_UA
dc.title.alternative Interactive socio-pedagogical technologies for the prevention and overcoming of child aggression uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу