Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Вплив шкільної неуспішності на становлення самооцінки молодшого школяра

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федорова, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Fedorova, Olena
dc.date.accessioned 2021-02-20T13:48:51Z
dc.date.available 2021-02-20T13:48:51Z
dc.date.issued 2021-02-20
dc.identifier.citation Федорова О.О. Вплив шкільної неуспішності на становлення самооцінки молодшого школяра : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія / Кер.: канд. пед. наук, доц. Васильєва О.В. - Ізмаїл, 2021. - 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1452
dc.description The relevance of the study is that especially noticeable in primary school is the impact of failure on the formation of personal qualities, and the importance of failure remains decisive for the self -esteem of junior high school students. The ban on scoring in NUS (New Ukrainian School) is a palliative, because the negative impact of school slowness on the formation of the personality of the junior student does not disappear. Inadequate self-esteem of a junior high school student caused by academic failure can lead to "escape from reality" through deviant or even delinquent behavior. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically investigate the psychological factors of failure in learning and the impact of one of them - anxiety on the formation of self-esteem of primary school students. Object of research: self-assessment of an underachieving junior school student. Subject of research: the relationship between self -esteem and academic performance of junior high school students. Research hypothesis: the situation of failure in educational activities is psycho-traumatic, it determines the shortcomings in the formation of personality and self-esteem in particular. Anxiety is one of the factors that determines the failure and formation of self-esteem of a junior high school student. The condition for increasing academic success is the formation of an underachieving student's adequate self esteem, which will help restore confidence in their own abilities and motivation to acquire knowledge. The study lasted for a year and a half and was carried out in two stages. The ascertaining stage provided the theoretical analysis of a scientific fund on problems of research, studying of scientific and methodical literature. The formati ve stage of the experimental research was aimed at forming adequate self -esteem and reducing the level of anxiety of students with low academic performance. The experimental base of qualification work was Tropivska NVK ZOSH 1-3 degrees DNZ Tatarbunary district, Odessa region. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження полягає в тому, що особливо помітним в початковій школі є вплив неуспішності на формування особистісних якостей, а значення неуспішності залишається визначальним для самооцінки молодшого школяра. Заборона бального оцінювання в НУШ виступає паліативом, оскільки негативний вплив шкільної неспішності на формування особистості молодшого школяра не зникає. Неадекватна самооцінка молодшого школяра породжена учбовою неуспішністю може спричинити «втечу від реальності» за допомогою девіантної чи навіть деліквентної поведінки. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні фактори неуспішності в навчанні та вплив одного з них -тривожності на становлення самооцінки молодшого школяра. Об’єкт дослідження: самооцінка невстигаючого молодшого школяра. Предмет дослідження: зв’язок самооцінки та успішності у навчальній діяльності молодшого школяра. Гіпотеза дослідження: ситуація неуспіху в учбовій діяльності єпсихотравмуючою, вона детермінує недоліки в формуванні особистості та самооцінки зокрема. Тривожність є одним із чинників, що визначає неуспішність та становлення самооцінки молодшого школяра. Умовою підвищення успіхів у навчанні постає формування в невстигаючого учня адекватної самооцінки, яка сприятиме відновленню впевненості у власних здібностях і мотивації в засвоєнні знань. Дослідження тривало протягом півтора року і здійснювалось в два етапи. Констатуючий етап передбачав теоретичний аналіз наукового фонду з проблематики дослідження, вивчення наукової і методичної літератури. Метою формуючого етапу експериментального дослідження було формування адекватної самооцінки та зниження рівня тривожності учнів з низькою навчальною успішністю. Експериментальну базу кваліфікаційної роботи становила Тропівська НВК ЗОШ 1-3 ступеню ДНЗ Татарбунарського району Одеської області. uk_UA
dc.subject неуспішність uk_UA
dc.subject молодший школяр uk_UA
dc.subject самооцінка uk_UA
dc.subject практичний психолог uk_UA
dc.subject причини неуспішності uk_UA
dc.subject failure uk_UA
dc.subject junior school student uk_UA
dc.subject self-esteem uk_UA
dc.subject praсtiсal psychologist uk_UA
dc.subject reasons for failure uk_UA
dc.title Вплив шкільної неуспішності на становлення самооцінки молодшого школяра uk_UA
dc.title.alternative The impact of school failure on the formation of self-esteem of junior hidh school students uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу