Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лузанова, Людмила
dc.date.accessioned 2021-04-13T06:34:28Z
dc.date.available 2021-04-13T06:34:28Z
dc.date.issued 2021-02-18
dc.identifier.citation Лузанова Л. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning / Л. Лузанова // Актуальні проблеми навчання іноземних мов в умовах дистанційної освіти. Збірник наукових праць. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 лютого 2021 р.). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – С. 42-46. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1490
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.title Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання іноземних мов у форматі Blended Learning uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу