Короткий опис (реферат):
У статті зроблено спробу наукового обґрунтування процесу формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах соціокультурного освітнього середовища закладу вищої освіти. Розкрито та уточнено сутність дефініцій «цінності», «потреби», «ціннісні орієнтації», «соціальні цінності особистості», «соціокультурне середовище», «освітнє середовище». Досліджено потенційні можливості соціокультурного освітнього середовища ЗВО та виявлені об’єктивні та суб’єктивні чинники соціально-психологічних ризиків в процесі формування ціннісних орієнтацій студентства. Проаналізовано показники, що впливають на формування і розвиток соціокультурного освітнього середовища ЗВО.
Суть розробки, основні результати:
The article attempts to scientifically substantiate the process of forming students’ value orientations in the sociocultural educational environment of higher education institutions (HEI). The essence of the definitions of «values», «needs», «value orientations», «social values of an individual», «sociocultural environment», «educational environment» is disclosed and refined. The indicators influencing the formation and development of the socio-cultural educational environment of the HEI.