Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Реалізація індивідуального підходу до молодших школярів у діяльності вчителя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буховцева, Вікторія Олександрівна
dc.contributor.author Bukhovtseva, Victoria
dc.date.accessioned 2022-02-02T13:14:27Z
dc.date.available 2022-02-02T13:14:27Z
dc.date.issued 2022-02-02
dc.identifier.citation Буховцева В.О. Реалізація індивідуального підходу до молодших школярів у діяльності вчителя : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: канд.пед.наук, доц. Холостенко Ю.В. - Ізмаїл, 2022. - 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1664
dc.description The individual approach is an organic part of the pedagogical process, it helps to involve all children in active activities to master the program material. In pedagogy, the principle of individual approach should permeate all aspects of educational and training work with children of different ages. Its essence is expressed in the fact that the general tasks of education facing the teacher working with children are solved by them with the help of pedagogical influences on each child, based on knowledge of its mental characteristics and living conditions. The problem of individual differences of children and their individual learning is not only a socio-psychological and philosophical, but also a pedagogical problem. In pedagogical practice, the individual approach is synonymous with the concept of "individualization of the learning process." Individual approach is considered as one of the most important principles of learning. He, in contrast to other didactic principles, emphasizes the need for systematic accounting not only socially typical, but also individually unique in the personality of each junior student. Every student, without exception, also needs an individual approach. The individual approach is an active, formative, developing principle, thus providing for the creative development of the student's personality. In this regard, the modern teacher must use modern pedagogical techniques in the implementation of an individual approach to younger students, taking into account their temperament, individual characteristics, etc. In the process of individual learning, potential opportunities and immediate prospects for student development are diagnosed. Among the individual features on which the teacher must rely, more often than others are the features of perception, thinking, memory, language, character, temperament, will. An effective learning system should be based on the principle of individual approach to each child. It should model the conditions for each student to show their independence, identity, initiative, because only in this case, learning has a real chance to rely on the individual interests, needs, opportunities and personal experiences of each child. An individual approach to each student is not just a good wish. This is a necessary condition for building a new, truly modern and effective education system. uk_UA
dc.description.abstract Індивідуальний підхід є органічною частиною педагогічного процесу, він допомагає залучити всіх дітей в активну діяльність з оволодіння програмним матеріалом. У педагогіці принцип індивідуального підходу повинен пронизувати всі ланки виховної та навчальної роботи з дітьми різного віку. Сутність його виражається в тому, що загальні завдання виховання, які стоять перед педагогом, що працює з дітьми, вирішуються їм за допомогою педагогічних впливу на кожну дитину, виходячи зі знання її психічних особливостей і умов життя. Проблема індивідуальних відмінностей дітей та їх індивідуального навчання є не тільки соціально-психологічної та філософської, а й власне педагогічною проблемою. У педагогічній практиці індивідуальний підхід дано синонім поняттю «індивідуалізація процесу навчання». Індивідуальний підхід розглядається як один з найважливіших принципів навчання. Він, на відміну від інших дидактичних принципів, підкреслює необхідність систематичного обліку не тільки соціально-типового, а й індивідуально-неповторного в особистості кожного молодшого школяра. Також в індивідуальному підході потребує кожен без винятку учень. Індивідуальний підхід є активним, формуючим, розвиваючим принципом, тим самим передбачається творчий розвиток індивідуальності учня. У зв'язку з цим, сучасний педагог повинен використовувати сучасні педагогічні техніки у реалізації індивідуального підходу до молодших школярів, враховуючи їх тип темпераменту, індивідуальні особливості та ін. В процесі індивідуального навчання діагностуються потенційні можливості, найближчі перспективи розвитку школяра. У числі індивідуальних особливостей, на які треба спиратися вчителю, частіше за інших виділяються особливості сприйняття, мислення, пам'яті, мови, характеру, темпераменту, волі. Ефективна система навчання повинна виходити з принципу індивідуального підходу до кожної дитини. Вона повинна моделювати умови для прояву кожним учнем своєї самостійності, самобутності, самодіяльності, оскільки тільки в цьому випадку навчання має реальні шанси спиратися на індивідуальні інтереси, потреби, можливості і особистий досвід кожної дитини. Індивідуальний підхід до кожного учня – це не просто благе побажання. Це необхідна умова побудови нової, дійсно сучасної та ефективної системи освіти. uk_UA
dc.subject індивідуальний підхід uk_UA
dc.subject дитина uk_UA
dc.subject мислення uk_UA
dc.subject педагогічний процес uk_UA
dc.subject individual approach uk_UA
dc.subject child uk_UA
dc.subject thinking uk_UA
dc.subject pedagogical process uk_UA
dc.title Реалізація індивідуального підходу до молодших школярів у діяльності вчителя uk_UA
dc.title.alternative Implementation of an individual approach to primary school students in the activities of teachers uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу