Короткий опис (реферат):
Актуальність дослідження обраної теми ґрунтується на тому, що в
сучасному світі існують багато робіт, які присвячені вивченню
впровадженню, аналізу та використанню Інтернет-комунікації, але наявність
щодо комплексного аналізу особливостей сучасної англомовної Інтернет-
комунікації не було виявлено.
Метою запропонованої роботи є теоретичне обґрунтування, виявлення,
розкриття конкретних рис сучасної англомовної комунікації в мережі
Інтернет та запровадження результатів, проведеного в роботі дослідження,
під час викладання англійської мови в старшій школі з використанням
певних підходів в навчанні.
Під власним розумінням терміну «Інтернет-комунікація» у ході аналізу
думок вчених у цій роботі ми спираємося на таке визначення: Інтернет-
комунікація – це опосередкований комп’ютером взаємозв’язок між двома
або більше особистостями, для якої характерна непомітність учасників
комунікації, письмова форма переданих повідомлень, наявність функції
миттєвої відповіді, а також обмін електронними повідомленнями або
взаємний обмін та надання доступу до інформації, що знаходиться в
комп’ютерах учасників спілкування.
Аналіз наукових робіт присвячених вивченню теми кваліфікаційної
роботи, дозволив виділити типи спілкування в глобальній мережі: 1) один
час/одне місце (віртуальне) – чати; 2) різний час/різне місце – комп’ютерні
відеоконференції; електронна пошта; 3) різний час/одне місце (віртуальне) –
форуми, блоги, соціальні мережі, веб-сайти.
Було проаналізовано граматичні, лексичні та фонетичні особливості
Інтернет-комунікації в англомовному світі, що було зроблено на основі
повідомлень в чатах (All American Сhat, Talk with stranger, YesIChat-Uk chat
rooms), обговорення в форумах (Britmovie, PG Gamer, Red Flag Deals),
публікації американського Інстаграм-блогера Клавдії Сулевські та
британського – Емілії Кларк, відеоконференцій двосторонніх переговорів
між Д. Байденом та прем’єр міністром Канади Д. Трюдо та онлайн зустріч
країн G7 (на прикладі промови Джо Байдена) та інших, що призвело до
аналізу 21 джерела, в яких відбувається Інтренет-комунікація між
користувачами. Так, при аналізі 319 прикладів було виявлено, що під час
написання повідомлень на лексичному рівні частіше використовують: на
першому місці – абревіацію (61%), на другому – скорочення (34%) та на
третьому – використання словоскладання (5 %). На фонетичному рівні
зустрічається застосування капіталізації (31%), графону (26%), дефісації
(4%), курсиву (15%), підкреслення (4%), виділення слів за допомогою різного
кольорового забарвлення (10%) та розрядки (10%). На граматичному рівні
загалом просліджується широке використання користувачами еліптичних
речень (21%), наявність двох заперечних форм (5%), пропуск службових слів
(15%), використання вигуків (11%), універсальна форма ain`t, що заміняє усі
допоміжні дієслова (9%), прямий порядок слів в питанні (10%), парцеляція
(5%), заміна однієї частини мови іншої (7%), помилкове вживання форм
займенника (10%) та неправильний порядок слів в реченні (7%).
Вдалося визначити сучасні підходи для впровадження онлайн-взаємодії
на уроках англійської мови, розробити комплекс вправ та завдань для учнів
щодо застосування Інтернет-комунікації на уроках англійської мови в 10
класі та план-конспект уроку.
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків,
списку використаної літератури. Список використаної літератури охоплює 84
джерела теоретичної та довідкової літератури. Загальний обсяг роботи 78
сторінок.
Суть розробки, основні результати:
The relevance of the research of the chosen topic lies in the fact that in the
modern world there are many works that are devoted to the study of the
introduction, analysis and use of internet communication, but the presence of a
relatively comprehensive analysis of the features of modern English-language
internet communication was not revealed.
The aim of the proposed research is to theoretically identify, reveal specific
features of modern English-language communication on the Internet and introduce
the results of the research conducted in the work when teaching English in high
school using certain approaches in teaching.
The analysis of understanding of Іnternet communication in the opinions of
scientists in this paper made us to rely on the following definition: Internet
communication is a computer-mediated relationship between two or more
individuals, which is characterized by the invisibility of communication
participants, the written form of transmitted messages, the presence of an instant
response function, as well as the exchange of electronic messages or mutual
exchange and providing access to information located in the computers of
communication participants. The analysis of scientific works devoted to the study
of the topic of qualification work allowed us to distinguish the types of
communication in the Global Network: 1) one time/one place (virtual) – chats; 2)
different times/different places – computer video conferences; e-mail; 3) different
times/one place (virtual)-forums, blogs, social networks, websites.
Grammatical, lexical and phonetic features of internet communication in the
English-speaking world were analyzed, which was done on the basis of messages
in chats (All American chat, Talk with stranger, YesIChat-Uk chat rooms),
discussions in forums (Britmovie, PG Gamer, Red Flag Deals), publications of
American Instagram blogger Claudia Sulewski and British – Emilia Clarke, video
conferences of bilateral negotiations between D. Biden and the Prime Minister of
Canada D. Trudeau and an online meeting of the G7 countries (on the example of
Joe Biden`s speech) and others, which led to an analysis of 21 sources in which
internet communication between users takes place.
Thus, the analysis revealed that when writing messages at the lexical level,
they are more often used: in the first place – abbreviation (61%), in the second –
abbreviation (34%) and in the third – the use of word composition (5 %). At the
phonetic level, capitalization (31%), graphon (26%), hyphen (4%), italics (15%),
underscores (4%), word selection using different colors (10%) and discharge
(10%) are used. At the grammatical level, in general, there is a wide use of
elliptical sentences by users (21%), the presence of two negative forms (5%),
omission of Service words (15%), the use of interjections (11%), the universal
form ain`t, replacing all auxiliary subjects in number and gender (9%), direct word
order in the question (10%), parcel (5%), replacing one part of speech with another
(7%), erroneous use of pronoun Forms (10%) and incorrect word order in the
sentence (7%). Messages also use a variety of graphic tools, such as emoticons and
images.
It was possible to identify modern approaches for introducing online
interaction in English lessons, develop a set of exercises and tasks for students on
the use of internet communication in English lessons in the 10th grade and a lesson
plan-summary. It is necessary to create conditions for real everyday human
behavior, taking into account the emerging needs for real communication. All this
is due to the widespread use of information and communication technologies.
The qualification work consists of an introduction, three sections,
conclusions, and a list of references. The list of references covers 84 sources of
theoretical and reference literature. The total amount of work is 78 pages.