Короткий опис (реферат):
Актуальність теми. Сьогодні в ринкових умовах у будь-якій організації
чи підприємстві актуальність управління якістю полягає у зосередженні
уваги на забезпеченні якості продукції та послуг на рівні, здатному повністю
задовольнити всі запити споживачів. Якість продукції та послуг є
найважливішим фактором, що визначає конкурентоспроможність
підприємства.
Загальновідомо, що в багатьох країнах споживачі купують лише товари,
які перевищують світові стандарти і відповідають їхнім потребам за досить
привабливою ціною. При цьому споживачі хочуть переконатися, що їхня
продукція має стабільну якість і відповідає всім вимогам науково-технічної
документації, тобто виробники повинні переконувати споживачів сьогодні.
Компанії, які серйозно ставляться до якості, керують нею та переконують
своїх клієнтів, високо цінуються як фінансово, так і надійністю.
Мета і завдання дослідження . Метою роботи є розробка науково методичних засад для характеристики та вдосконалення контролю якості на
підприємстві. Досягнення мети означає вирішення наступних питань:
− отримати загальну інформацію про систему контролю якості в компанії;
− визначити фактори, які впливають на систему управління якістю компанії;
− зробити загальну характеристику компанії;
− дослідити фінансово-економічний стан компанії;
− проаналізувати контроль якості та проблеми компанії;
− розробка програми вдосконалення системи управління якістю компанії.
Об'єктом дослідження є система управління виробничим
підприємством.
Предметом дослідження є система контролю якості як функція
корпоративного управління.
Методи дослідження. Для досягнення цілей даної роботи та вирішення
конкретних завдань ми використовували такі загальнонаукові методи:
абстрактна логіка, системний аналіз, статистичний аналіз, графіки, таблиці та
групування, експертна оцінка.
Практичне значення. Висновки та рекомендації можуть знайти
конкретну реалізацію у діяльності компанії «Coca Cola Ukraine Limited» в
частині пропозицій щодо реалізації системи управління діяльністю
підприємства в контексті забезпечення його якості продукції.
В першому розділі роботи було вивчено систему управління якості
підприємства, та була визначена суть управління якістю.
У другому розділі даної роботи був проведений аналіз стану управління
якістю продукції ТОВ «Coca Cola Ukraine Limited», здійснена оцінка рівня
управління якістю продукції підприємства.
У третьому розділі представлені рекомендації і заходи, що стосуються
забезпечення ефективності управління якістю продукції ТОВ «Coca Cola
Ukraine Limited».
Суть розробки, основні результати:
Actuality of theme. Today, in market conditions in any organization or
enterprise, the relevance of quality management is to focus on ensuring the quality
of products and services at a level that can fully meet all consumer demands. The
quality of products and services is the most important factor determining the
competitiveness of the enterprise.
It is well known that in many countries, consumers buy only goods that
exceed world standards and meet their needs at a very attractive price. At the same
time, consumers want to make sure that their products are of stable quality and
meet all the requirements of scientific and technical documentation, ie
manufacturers must convince consumers today. Companies that take quality
seriously, manage it and convince their customers are highly valued both
financially and reliably.
The purpose and objectives of the study. The aim of the work is to develop
scientific and methodological principles for the characterization and improvement
of quality control at the enterprise. Achieving the goal means solving the following
issues:
• get general information about the quality control system in the company;
• identify factors that affect the company's quality management system;
• make a general description of the company;
• investigate the financial and economic condition of the company;
• analyze quality control and company problems;
• development of a program to improve the company's quality management
system.
The object of study is the management system of the production enterprise.
The subject of research is the quality control system as a function of
corporate governance.
Research methods. To achieve the goals of this work and solve specific
problems, we used the following general scientific methods: abstract logic, systems
analysis, statistical analysis, graphs, tables and groupings, expert evaluation.
Practical meaning. Conclusions and recommendations can be found in the
activities of the company "Coca Cola Ukraine Limited" in terms of proposals for
the implementation of the management system of the enterprise in the context of
ensuring its product quality.
In the first section of the work the quality management system of the
enterprise was studied, and the essence of quality management was determined.
In the second section of this work, an analysis of the state of product quality
management of Coca Cola Ukraine Limited LLC was conducted, and the level of
product quality management of the enterprise was assessed.
The third section presents recommendations and measures to ensure the
effectiveness of product quality management of Coca Cola Ukraine Limited.