Короткий опис (реферат):
У сучасних умовах розвитку ринку все частіше постає питання про
підвищення конкурентоспроможності підприємств, тому обрана тематика
кваліфікаційної роботи є актуальною.
Об’єкт дослідження – процеси, що відбуваються у внутрішньому та
зовнішньому середовищі підприємства, рівень його конкурентоспроможності
та розробка напрямів щодо удосконалення системи управління
конкурентоспроможністю.
Предмет дослідження – система управління конкурентоспроможністю
ПАТ «Укртелеком».
Мета дослідження вивчення сутності поняття
конкурентоспроможності підприємств, дослідити основні підходи та методи
оцінки системи управління конкурентоспроможністю, проаналізувати
основні показники діяльності ПАТ «Укртелеком» та визначити шляхи
удосконалення системи управління конкурентоспроможності.
У першому розділі «Теоретичні основи управління
конкурентоспроможністю підприємств» визначені поняття та особливості
конкурентоспроможності підприємства; з’ясовані фактори, що впливають на
конкурентоспроможність підприємства; наведена методика та критерій
оцінки конкурентоспроможності підприємства. У другому розділі
«Діагностика системи управління конкурентоспроможністю ПАТ
«Укртелеком»» проведена загальна техніко-економічна характеристика ПАТ
Укртелеком»; здійснений аналіз конкурентоспроможності ПАТ Укртелеком»;
проведена аналітична оцінка системи управління конкурентоспроможністю
ПАТ Укртелеком» У третьому розділі «Шляхи та напрями удосконалення
системи управління конкурентоспроможністю ПАТ «Укртелеком»»
запропоновані теоретичні засади підвищення ефективності системи
4
управління конкурентоспроможністю підприємства; визначені шляхи та
напрями удосконалення системи управління конкурентоспроможністю ПАТ
«Укртелеком»; розроблений проєкт удосконалення системи управління
конкурентоспроможністю ПАТ «Укртелеком».
За результатами дослідження було визначено сутність та зміст поняття
конкурентоспроможності підприємств та шляхи її підвищення в сучасних
ринкових умовах.
Практичне значення дослідження полягає у розробці конкретних
напрямів щодо удосконалення системи управління конкурентоспроможністю
для ПАТ «Укртелеком», які є придатними до реалізації та не потребують
значних капітальних вкладень
Суть розробки, основні результати:
In the current conditions of market development, the question of increasing
the competitiveness of enterprises is increasingly emerging, so the chosen topic of
qualification work is relevant.
The object of research - the processes taking place in the internal and
external environment of the enterprise, the level of its competitiveness and the
development of directions for improving the competitiveness management system.
The subject of the research is the competitiveness management system of
PJSC «Ukrtelecom».
The purpose of the research is to study the essence of the concept of
enterprise competitiveness, to explore the main approaches and methods of
assessing the competitiveness management system, to analyze the main
performance indicators of PJSC «Ukrtelecom» and identify ways to improve the
competitiveness management system.
The first section «Theoretical foundations of enterprise competitiveness
management» defines the concepts and features of enterprise competitiveness; the
factors influencing the competitiveness of the enterprise are clarified; the
methodology and criteria for assessing the competitiveness of the enterprise are
given. In the second section «Diagnostics of the competitiveness management
system of PJSC «Ukrtelecom»» the general technical and economic characteristics
of PJSC «Ukrtelecom» are carried out; analysis of the competitiveness of
PJSC «Ukrtelecom»; analytical assessment of the competitiveness management
system of PJSC «Ukrtelecom» was carried out. The third section «Ways and
directions of improving the competitiveness management system of
PJSC «Ukrtelecom» offers theoretical principles for improving the efficiency of
the competitiveness management system of the enterprise; identified ways and
directions to improve the competitiveness management system of
6
PJSC «Ukrtelecom»; a project to improve the competitiveness management system
of PJSC «Ukrtelecom» was developed.
According to the results of the research, the essence and content of the
concept of enterprise competitiveness and ways to increase it in modern market
conditions were determined.
The practical significance of the research is to develop specific areas for
improving the competitiveness management system for PJSC «Ukrtelecom»,
which are suitable for implementation and do not require significant capital
investment