Короткий опис (реферат):
Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах глобалізації,
інтенсивної інноваційної трансформації економіки, формування відкритого
світового ринку, а також постійного загострення конкуренції. Розвиток
підприємництва– це основний спосіб подальшого економічного та соціального
розвитку країни та її регіонів.
На даний момент ми живемо в суспільстві вражень та емоцій, а також
постійно зростаючої цінності спілкування. Покупці часто замість
дизайнерських, але серійних речей віддають перевагу ексклюзивному виробу
ручної роботи. Масове заміщається індивідуальним, а речі масового
виробництва заміщуються речами з індивідуальною, неповторною історією. В
останні роки, з появою онлайн-торгівлі та поширенням різних каналів
електронної комерції у соцмережах, доступ до виробів ручної роботи став
зручнішим для споживачів. Це забезпечило зростання продажів товарів ручної
роботи у всьому світі.
Отже, стійке прагнення споживачів купувати хендмейд робить цей
напрямок цікавим і перспективним для інвестицій.
Мета і завдання дослідження. Метою написання даної кваліфікаційної
роботи є обґрунтування перспективних напрямків розвитку підприємницької
діяльності, а саме написання бізнес-плану з відкриття творчої майстерні.
Відповідно поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:
проаналізувати поточну ситуацію та тенденції розвитку хендмейд
виробництва на міжнародному ринку та ринку України;
визначити та описати особливості продукції та послуг, які
надаватиме творча майстерня «Craft & Art» («C & A») та її цільовий ринок
бізнесу;
охарактеризувати чинники зовнішнього впливу на підприємство
та оцінити інтенсивність кожного з факторів, а також виявити та
класифікувати ризики, які можуть виникнути в процесі ведення господарської
діяльності;
описати організаційний та виробничий план бізнесу, а саме: форму
його організації, власників, управлінський персонал та майстрів, обґрунтувати
вибір організаційної структури; необхідність у матеріалах, обладнанні та
виробничих і невиробничих приміщеннях;
скласти фінансовий план ведення бізнесу та обґрунтувати
доцільність ведення бізнесу.
Об’єктом дослідження є обґрунтування перспективних напрямків
розвитку підприємницької діяльності.
Предметом дослідження виступає бізнес-план творчої майстерні «Craft
& Art».
2
У першому розділі роботи охарактеризовано тенденції розвитку галузі
хендмейд виробів, описано продукт майстерні «Craft & Art» та визначено
загальну стратегію фірми.
Під час вивчення галузі, було виявлено , що у 2017 році світовий ринок
виробів ручної роботи склав 526,5 млрд дол. США, а у 2019 р. вже виріс до
583,4 млрд доларів. За прогнозами агенції IMARC, до 2024 р. ринок зросте до
1091,2 млрд дол. США.
Стосовно «C & A», то це підприємство, яке представлятиме собою
творчий майданчик, який поєднуватиме майстерню із виробництва handmade
товарів, надання послуг із проведення майстер-класів (МК) з виготовлення де яких видів товарів та магазин з продажу товарів власного виробництва.
Майстерня виготовлятиме текстильні іграшки, брошки, свічки та
ароматизовані свічки.
Для зростання фірми «C & A» буде використовуватися стратегія
концентрованого росту.
У другому розділі досліджено ринок продукту та дійшли висновку, що
протягом останніх 10 років Україна входить до переліку топ-10 ринків
хендмейд-продукції Європи, що активно розвивається. За даними компанії
Pro-Consulting, середньорічний темп зростання цього ринку оцінюється у
31,7%.
У третьому розділі визначено форму організації бізнесу та
проаналізовано необхідний склад персоналу. Творча майстерня прийматиме
форму ФОП та буде належати до другої групи спрощеного оподаткування. А
для ефективного функціонування майстерні необхідно 10 осіб: продавець консультант та ведучий майстер-класів, менеджер з виробництва та вісім
майстрів.
У четвертому розділі описаний маркетинговий план, а саме сформовано
стратегію маркетингу та розраховані показники обсягу продажів різних видів
продукції. У ході розробки плану була вибрана стратегія завоювання ринку,
яка будуватиметься на унікальності виробів, широті асортименту та
індивідуальному підході до кожного споживача. Під час розрахунку обсягів
продажу, були вивчені 3 можливі сценарії розвитку дій. При найбільш
вірогідній ситуації обсяг продажу на місяць складатиме 184 100 грн., а на рік–
2 209 200 грн.
У п’ятому розділі розроблений виробничий план, згідно якого визначено
суму у розмірі 49 540,42 грн., які необхідно для оснащення майстерні;
приміщення наявні на підприємстві «С & A» будуть орендуватися. Для
забезпечення ефективного виробництва необхідно 5 приміщень загальною
площею 60 м2
, серед яких 2 виробничих і 3 невиробничих.
У шостому розділі виявлені всі можливі ризики. Отож, найбільш
вірогідним ризиками є збільшення тарифів, інфляція, підвищення цін на
матеріали та комплектуючі виробів, сильний вітер, карантинні заходи та
можливість виникнення військових дій.
3
У сьомому розділі описаний фінансовий план підприємства, а саме
розраховані всі прибутки й збитки, а також фінансові показники діяльності
майстерні. На відкриття підприємства «C & A» необхідно 832 838,82 грн., вся
сума буде взята з власних коштів власника бізнесу. Дохід підприємства за рік
складатиме 2 209 200 грн., а витрати– 1 905 587,28 грн. Розраховані наступні
коефіцієнти: запас фінансової міцності проекту становить 54,4%; термін
окупності дорівнює 2,7 роки; коефіцієнт чистого прибутку– 13,7%; окупність
власного капіталу– 0,36. Отже, цей відкриття творчої майстерні є фінансово
обґрунтованим, перспективним і прибутковим.
Суть розробки, основні результати:
Relevance of the research topic. In modern conditions of globalization,
intensive innovative transformation of the economy, the formation of an open world
market, as well as the constant aggravation of competition. The development of
entrepreneurship is the main way of further economic and social development of the
country and its regions.
Nowadays, we live in a society of impressions and emotions, as well as an
ever-increasing value of communication. Customers often prefer exclusive
handmade items instead of designer’s, but serial items. Mass one is replaced by
individual, and mass production items are replaced by things with an individual,
unique history. Last several years, with the advent of online trading and the
spreading of various e-commerce channels in different social network, access to
handmade products has become more convenient for consumers. This fact ensured
the growth of sales of handmade goods worldwide.
So, the sustainable desire of consumers to buy handmade makes this direction
attractive and promising for investment.
The purpose and objectives of the study. The purpose of writing this
qualification work is to justify the promising directions of entrepreneurial activity
development, namely writing a business plan for the opening of a creative workshop.
Accordingly to the goal the following tasks must be performed:
• analyze the current situation and trends in the development of handmade
production in the international market and the Ukrainian market;
• identify and describe the features of products and services provided by the
creative workshop «Craft & Art» («C & A») and its target business market;
• describe the factors of external influence on the enterprise and assess the
intensity of each of the factors, as well as identify and classify the risks that may
appear during the economic activity;
• describe the organization and production plan of the business, namely: the
form of its organization, owners, management staff and masters, justify the choice
of organization structure; the need for materials, equipment and industrial and non production premises;
• make a financial plan for doing business and justify the feasibility of doing
business.
The object of research is the justification of perspective directions of
entrepreneurial activity development.
The subject of the research is the business plan of the creative workshop
«Craft & Art».
The first section of the work describes the ways of the development of the
handmade products industry, describes the product of the «Craft & Art» workshop
and defines the general strategy of the firm.
5
The study of the industrial area found out that in 2017, the world market for
handmade products amounted to $ 526,5 billion. United States, and in 2019 has
already grown to 583,4 billion dollars. According to the forecasts of the agency
IMARC, until 2024 the market will grow to 1 091,2 billion dollars USA.
As for «C & A», this is an enterprise that will be a creative platform that will
combine a handmade product workshop to provide services of conducting master
classes (MK) for the manufacture of some types of goods and a store for the sale of
goods of its own production. The workshop will produce textile toys, brooches,
candles and scented candles.
The strategy of concentrated growth will be used for the growth of «C & A».
The second section explores the product market and makes conclusion that
over the past 10 years, Ukraine is among the top 10 markets of actively developing
handmade products in Europe. According to Pro-Consulting, the average annual
growth rate of this market is estimated at 31,7%.
The third section defines the form of business organization and analyzes the
required staff. The creative workshop will take the form of FOP and will belong to
the second group of simplified taxation. Also for the effective functioning of the
workshop, 10 people are needed: a sales consultant and a master class leader, a
production manager and eight masters.
The fourth section describes the marketing plan, namely, the strategy of
marketing and calculated indicators of sales of different types of products. During
the development of the plan, a strategy for gaining the market was chosen, which
will be built on the uniqueness of the products, the variety of the assortment and an
individual approach to each consumer. During the calculation of sales volumes, 3
possible ways of performing development were studied. In the most likely situation,
the volume of sales per month will be 184 100 UAH, and for the year – 2 209 200
UAH.
In the fifth section, a production plan is developed, according to which the
amount of 49 540,42 UAH is determined, which are necessary for equipping the
workshop; premises available at the enterprise «C&A» will be rented. To ensure
efficient production, 5 premises with a total area of 60 m2 are required, including 2
industrial and 3 non-productive ones.
The sixth section reveals all possible risks. Therefore, the most likely risks are
increasing tariffs, inflation, increasing prices for materials and components, strong
wind, quarantine measures and the possibility of military actions.
The seventh section describes the financial plan of the enterprise, namely, all
profits and losses calculations, as well as financial indicators of the workshop. For
the opening of the enterprise «C & A» you need 832 838,82 UAH, the entire amount
will be taken from the own funds of the business owner. The company's income for
the year will be 2 209 200 UAH, and expenses - 1 905 587,28 UAH. The following
coefficients are calculated: the financial strength of the project is 54,4%; payback
period is 2,7 years; net profit ratio– 13,7%; payback of own capital– 0,36. So this
opening of the creative workshop is financially sounding, promising and profitable.