Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Особливості корекції девіантної поведінки у підлітків засобами арт – терапії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суйчмез, Олександра Сергіївна
dc.contributor.author Suichmez, Oleksandra
dc.date.accessioned 2022-10-17T07:29:58Z
dc.date.available 2022-10-17T07:29:58Z
dc.date.issued 2022-06-22
dc.identifier.citation Суйчмез О. С. Особливості корекції девіантної поведінки у підлітків засобами арт – терапії : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія освітньої програми : Психологія / Кер.: к. п. н., доц. Васильева О. А. – Ізмаїл, 2022. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1772
dc.description The relevance of the research topic is related to the growing interest of psychologists, sociologists, educators to the question of the deviations causes in human behavior in general and adolescents in particular. Family, as social institute capable, acquires in these situations to provide teenager help and support from the person in charge stage development in particular importance. The purpose of the study is to scientifically and theoretically substantiate the art therapy program of adolescents’ deviant behavior . Object of research: adolescents with deviant behavior. The subject of research is the peculiarities of art therapy as psychological means of correcting deviant behavior of adolescents. The hypothesis of the study is related to the growing interest in the question of the manifestations of deviations in the behavior of person in general and the child in particular, and ways to correct the behavior of such adolescents by means of art therapy. The theoretical and methodological basis of the study were based on the scientific provisions of domestic psychology on the laws of the process of formation of deviant behavior ( Belyaeva S. Ya. , Gilinsky J., Zmanovskaya EV, Kleiberg YA), features of aggressive human behavior (Diagnosis of aggression (Bass- Darka questionnaire ), Drozdov OY, Kovalenko OG) features of prevention of deviant behavior ( Ambrumova AG, Volnova LM), features of prevention by means of art - therapy ( Betensky M., Vlasyuk M., Voznesenskaya O, Kopytin A. I, Skorchenko Yu.) The study lasted for one and a half year and was carried out in two stages. The ascertaining stage provided for the theoretical analysis of the scientific fund on the issues of research, study of scientific and methodological literature. The formative stage of the experimental study aimed to develop and implement a program of work with aggressive children in order to prevent and correct deviant behavior . Bolgrad Educational complex I-III degrees -.lyceum served as a base in the study uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження пов'язана зі зростаючим інтересом психологів, соціологів, педагогів до питання причин виникнення девіацій у поведінці людини взагалі і підлітка зокрема. Особливого значення в цій ситуації набуває сім'я, як соціальний інститут, здатний надати підлітку допомогу та підтримку на відповідальному етапі розвитку. Мета дослідження полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні програми арт-терапії девіантної поведінки підлітків. Об'єкт дослідження: підлітки з проявами девіантної поведінки. Предмет дослідження – особливості арт–терапії як психологічного засобу корекції девіантної поведінки підлітків. Гіпотеза дослідження пов'язана зі зростальним інтересом до питання про прояви девіацій у поведінці людини взагалі й дитини зокрема, та способи корекції поведінки такого підлітка засобами арт-терапії. Теоретико-методологічною основою дослідження виступали наукові положення вітчизняної психології про закономірності процесу формування девіантної поведінки (Беляєва С. Я. , Гілінский Я., Змановская Е. В., Клейберг Ю.А.), особливості агресивної поведінки людини (Діагностика стану агресії (опитувач Басса-Дарки), Дроздов О. Ю., Коваленко О.Г.)особливості профілактики девіантної поведінки(Амбрумова А. Г., Вольнова Л. М.), особливості профілактики засобами арт – терапії (Бетенски М. , Власюк М., Вознесенська О, Копытин А.И, Скорченко, Ю.) Дослідження тривало протягом півтора року і здійснювалось в два етапи. Констатуючий етап передбачав теоретичний аналіз наукового фонду з проблематики дослідження, вивчення наукової і методичної літератури. Формуючий етап експериментального дослідження мав на меті розробку й упровадження програми роботи з агресивними дітьми з метою профілактики і корекції девіантної поведінки. Базою для проведення дослідження послужив Болградський Навчально-виховний комплекс: І-ІІІ ступенів – ліцей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject девіантна поведінка uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject злочинність uk_UA
dc.subject психопрофілактика uk_UA
dc.subject школяр uk_UA
dc.subject практичний психолог uk_UA
dc.subject арт – терапія uk_UA
dc.subject deviant behavior uk_UA
dc.subject aggression uk_UA
dc.subject criminal uk_UA
dc.subject psychoprophylaxis uk_UA
dc.subject schoolboy uk_UA
dc.subject practical psychologist uk_UA
dc.subject art therapy uk_UA
dc.title Особливості корекції девіантної поведінки у підлітків засобами арт – терапії uk_UA
dc.title.alternative Сorrection features of adolescent deviant behaviour by art therapy uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу