Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харламов, Валерій Вікторович
dc.contributor.author Kharlamov, Valery
dc.date.accessioned 2022-11-05T10:37:27Z
dc.date.available 2022-11-05T10:37:27Z
dc.date.issued 2022-01-25
dc.identifier.citation Харламов В. В. Інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : д.п.н., проф. Максимчук Б. А. – Ізмаїл, 2022. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1802
dc.description Qualification work is devoted to interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. Interactive technologies play an important role in sports activities. To develop methods of the teacher will require special training and a certain baggage of knowledge and information. Based on this, it is clear that the formation of modern competencies should involve not only the family and school, but also other social institutions, primarily related to culture. The role of education and culture in the development of society and the creative potential of future generations is being reconsidered During the development of the method should take into account the physiological and mental characteristics of those who play sports. The purpose of the research is to theoretically investigate and substantiate interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. The object of research is interactive forms of aesthetic education of adolescents. The subject of research - interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. In the first section, based on the analysis of literature sources, the theoretical foundations of interactive forms of aesthetic education of adolescents are revealed. The resource potential of the integration of education and culture is revealed and the emphasis is on the need to develop innovative didactics in the context of digital transformation of education. The second section reveals the practical features of the study of aesthetic education of adolescents in physical education lessons. The analysis of the process of development of emotional intelligence of adolescents with the use of interactive technologies and the transformation of the readiness of teachers to use digital educational technologies. The third section offers methodological aspects of interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education lessons based on the use of innovative software products and exemplary education program. Today, one of the main tasks of physical education is the development of new technologies of improvement through interactive training in sports, fitness, cyclic sports, etc. Interactive training is suitable for all sports, the corresponding characteristic various motor actions allow to individualize training process. The formation of teacher readiness for the use of digital educational resources in the course of educational work with adolescents is considered as a specially organized process aimed at mastering and transforming various components of readiness into a permanent new development of the teacher's personality. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена інтерактивним формам естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. Інтерактивні технології у спортивній діяльності відіграють важливу роль. Для розробки методик педагогу знадобиться особлива підготовка та певний багаж знань та інформацій. Виходячи з цього, зрозуміло, що у формуванні сучасних компетенцій повинні брати участь не лише сім’я та школа, а й інші соціальні інститути, насамперед пов’язані з культурою. Переосмислюється роль освіти та культури у розвитку суспільства та креативного потенціалу майбутніх поколінь Під час розробки методики слід враховувати фізіологічні, психічні особливості того, хто займається спортом. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. Об’єкт дослідження – інтерактивні форми естетичного виховання підлітків. Предмет дослідження – інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. У першому розділі, на підставі аналізу літературних джерел розкрито теоретичні засади інтерактивних форм естетичного виховання підлітків. Розкрито ресурсний потенціал інтеграції освіти і культури та акцентована увага на необхідності розвитку інноваційної дидактики у контексті цифрової трансформації освіти. Другий розділ розкриває практичні особливості дослідження естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури. Проведено аналіз процесу розвитку емоційного інтелекту підлітків з використанням інтерактивних технологій та трансформації готовності педагога до використання цифрових освітніх технологій. В третьому розділі запропоновано методичні аспекти інтерактивних форм естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури на підставі використання інноваційних програмних продуктів та зразкової програми виховання. Сьогодні одним із найголовніших завдань фізичного виховання є розробка нових технологій вдосконалення за допомогою інтерактивного тренування ігровими видами спорту, фітнесом, циклічними видами спорту та ін. Інтерактивне тренування підійде для всіх видів спорту, відповідні характерні різноманітні рухові дії дозволяють індивідуалізувати тренувальний процес. Формування готовності вчителя до застосування цифрових освітніх ресурсів у ході виховної роботи з підлітками розглядається як спеціально організований процес, що має на меті засвоєння та перетворення різних компонентів готовності у стале новоутворення особистості вчителя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інтерактивна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject естетичне виховання, uk_UA
dc.subject педагогічний процес uk_UA
dc.subject interactive activity uk_UA
dc.subject pedagogical interaction uk_UA
dc.subject physical education uk_UA
dc.subject aesthetic education uk_UA
dc.subject pedagogical process uk_UA
dc.title Інтерактивні форми естетичного виховання підлітків на уроках фізичної культури uk_UA
dc.title.alternative Interactive forms of aesthetic education of adolescents in physical education classe uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу