Короткий опис (реферат):
Кваліфікаційна робота розкриває найважливіші питання фахової підготовки – дослідження факторів готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності.
Серед глобальних загальнодержавних проблем сьогодення - завдання системи вищої освіти у підготовці нового покоління фахівців, конкурентоспроможних, мобільних, готових до інноваційної діяльності, які володіють сучасними соціальними, управлінськими, економічними, виробничими технологіями.
Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати фактори готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності.
Об’єкт дослідження – особливості и готовності майбутніх вчителів до професійної діяльності.
Предмет дослідження – специфіка готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності.
Робота складається з трьох розділів.
У першому розділі, на підставі аналізу літературних джерел надана характеристика професійної діяльності педагогічних працівників. Розкрито поняття «стиль» професійної діяльності та готовність майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності.
У другому розділі проведено експериментальне дослідження рівня готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності.
Проведено аналіз ефективності заходів, спрямованих на підвищення професійної готовності та визначено рівень готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності на кінцевому етапі дослідження.
В третьому розділі на підставі формування у майбутніх вчителів фізичної культури власного «стилю», надано методичні поради, вказівки та рекомендації щодо вдосконалення професійної діяльності.
Типовими якостями інноваційної особистості є: потреба до змін, наявність креативного мислення, здатність знаходити ідеї і використовувати можливості їх оптимальної реалізації. Інноваційна діяльність вимагає особливих знань, умінь, здібностей системного, прогностичного підходу до відбору і організації нововведень, готовність ризикувати і долати перешкоди, здатність до рефлексії, самоаналізу. Педагогу-новатору важливо не тільки включатися в інноваційні процеси, але бути їх ініціатором. Важливою умовою інноваційного процесу і об’єктивною необхідністю в професійній інноваційній діяльності є творча готовність до професійної діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Qualification work reveals the most important issues of professional training - the study of factors of readiness of future physical education teachers to work.
Among the global national problems of today - the task of higher education in training a new generation of professionals, competitive, mobile, ready for innovation, who have modern social, managerial, economic, industrial technologies.
The purpose of the study is to theoretically investigate and substantiate the factors of readiness of future physical education teachers for professional activities.
The object of research is the features and readiness of future teachers for professional activities.
The subject of the research is the specifics of the readiness of future physical education teachers for professional activity.
The work consists of three sections.
In the first section, on the basis of the analysis of literature sources the characteristic of professional activity of pedagogical workers is given. The concept of "style" of professional activity and readiness of future physical education teachers for professional activity is revealed.
In the second section, an experimental study of the level of readiness of future physical education teachers for professional activities.
The analysis of efficiency of the measures directed on increase of professional readiness is carried out and the level of readiness of future teachers of physical culture to professional activity at the final stage of research is defined.
In the third section, on the basis of the formation of future teachers of physical culture of their own "style", provided methodological advice, guidelines and recommendations for improving professional activities.
Typical qualities of an innovative personality are: the need for change, the presence of creative thinking, the ability to find ideas and use the opportunities for their optimal implementation. Innovative activity requires special knowledge, skills, abilities of a systematic, prognostic approach to the selection and organization of innovations, willingness to take risks and overcome obstacles, the ability to reflect, introspection. It is important for an innovative teacher not only to get involved in innovation processes, but to be their initiator. Creative readiness for professional activity is an important condition of the innovation process and an objective necessity in professional innovation activity.