Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Специфіка педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Надвоцька, Майя Василівна
dc.contributor.author Nadvotskа, Maya
dc.date.accessioned 2022-11-05T13:23:43Z
dc.date.available 2022-11-05T13:23:43Z
dc.date.issued 2022-01-25
dc.identifier.citation Надвоцька М. В. Специфіка педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : д.п.н., проф. Максимчук Б. А. – Ізмаїл, 2022. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1815
dc.description Qualification work reveals the specifics of pedagogical support by a physical education teacher of physically gifted children of primary school age. Radical changes in information technology, socio-economic, geopolitical, cultural, sports, requires the identification and development of talented, talented youth - as a key human resource that can preserve the modern world and ensure its evolution. Further development of existing and search for new practices of identification and support of gifted children requires understanding of both universal approaches to work with this category of children and youth, and specific features of the educational process in physical culture. The purpose of the research is to theoretically investigate and substantiate the specifics of pedagogical support by a physical education teacher of physically gifted children of primary school age. The object of research is the peculiarities of pedagogical support of gifted children of primary school age. The subject of the research is the specifics of pedagogical support by a physical education teacher of physically gifted children of primary school age. The work consists of three sections. In the first section, based on the analysis of literature sources revealed the theoretical foundations of the study of the psychological and pedagogical nature of the gifted child. Emphasis is placed on the peculiarities of pedagogical support of physically gifted children by a physical education teacher. The second section is devoted to an experimental study of the effectiveness of physical education teacher support for physically gifted children of primary school age. The level of physical giftedness of children of primary school age was experimentally revealed. On the basis of a comprehensive approach to pedagogical support by a physical education teacher of physically gifted children of primary school age, a quantitative and qualitative analysis of the study was performed and the effectiveness of the applied methods was diagnosed. In the third section, based on the general aspects of using the proposed integrated approach to pedagogical support of physically gifted primary school teachers, methodological recommendations for pedagogical support of physically gifted physically gifted primary school children. General aspects of the use of the proposed integrated approach to pedagogical support by teachers of physically gifted primary school children are based on psychological and pedagogical support of sports gifted children. A complex, complex multifaceted process is a common path of a teacher-psychologist and an athlete throughout life. The main task of the modern Ukrainian school is to train specialists in physical education who have all the necessary competencies to support physically gifted children. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота розкриває специфіку педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Кардинальні зміни в інформаційно-технологічній, соціально-економічній, геополітичній, культурній, спортивній сферах, вимагає виявлення та розвитку обдарованої, талановитої молоді – як ключового людського ресурсу, здатного зберегти сучасний світ і забезпечити його еволюцію. Подальший розвиток існуючих та пошук нових практик виявлення і супроводу обдарованих дітей вимагає осмислення як універсальних підходів до роботи з цією категорією дітей та молоді, так і специфічних особливостей навчального процесу у фізичній культурі. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати специфіку педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – особливості педагогічного супроводу обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – специфіка педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі, на підставі аналізу літературних джерел розкрито теоретичні засади вивчення психолого-педагогічної природи обдарованості дитини. Акцентована увага на особливості педагогічного супроводу фізично обдарованих дітей вчителем фізичної культури. Другий розділ присвячено експериментальному дослідженню ефективності супроводу вчителем фізичної культури фізично-обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Експериментально виявлено рівень фізичної обдарованості дітей молодшого шкільного віку. На підставі комплексного підходу до педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку здійснено кількісний та якісний аналіз дослідження та діагностовано ефективність застосованих методів. В третьому розділі на підставі загальних аспектів використання запропонованого комплексного підходу педагогічного супроводу вчителем фізично обдарованих молодших школярів, запропоновано методичні рекомендації щодо педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Загальні аспекти використання запропонованого комплексного підходу педагогічного супроводу вчителем фізично обдарованих молодших школярів спираються на психолого-педагогічний супровід спортивно обдарованої дитини. Складний, комплексний багатоаспектний процес це спільний шлях педагога-психолога і спортсмена протягом усього життя. Основне завдання сучасної української школи полягає в підготовці фахівців фізичного виховання, що володіють усіма необхідними компетенціями для супроводу фізично-обдарованих дітей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject фізично-обдаровані діти uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні умови uk_UA
dc.subject педагогічний супровід uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject фізичний розвиток uk_UA
dc.subject педагогічний процес uk_UA
dc.subject physically gifted children uk_UA
dc.subject socio-pedagogical conditions uk_UA
dc.subject pedagogical support uk_UA
dc.subject physical education uk_UA
dc.subject physical development uk_UA
dc.subject pedagogical process uk_UA
dc.title Специфіка педагогічного супроводу вчителем фізичної культури фізично обдарованих дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Specifics of pedagogical support by a physical education teacher of physically gifted children of primary school age uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу