Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Фізична культура як чинник виховання дітей з девіантною поведінкою

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шалуєва, Інна Іванівна
dc.contributor.author Shaluyeva, Inna
dc.date.accessioned 2023-01-25T12:46:51Z
dc.date.available 2023-01-25T12:46:51Z
dc.date.issued 2023-01-23
dc.identifier.citation Шалуєва І. І. Фізична культура як чинник виховання дітей з девіантною поведінкою : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. біол. наук, доц. Баштовенко О. А. – Ізмаїл, 2023. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1825
dc.description In the master's work, the role of physical culture as a promising direction in the education of children with deviant behavior is theoretically substantiated and experimentally determined. The object of the study is defined as physical culture as a direction in child education. The subject of the study is physical culture as a promising direction in the education of children with deviant behavior. The purpose of the study was a theoretical study, a study of physical culture as a promising direction in the education of children with deviant behavior. The first section of the work provides materials for a thorough study of the theoretical foundations of research into the areas of physical education of children with deviant behavior. The analysis of the organization and management of the work of the teacher in the correction of deviant behavior of children provides grounds for distinguishing the directions of individualization of the correction of deviant schoolchildren, such as: studying, designing the main features and qualities of the personality, implementing group and individual programs of re-education, building interpersonal relations in the classroom. Emphasis is placed on the relationship and relationship of teachers with children with deviant behavior in the direction of the process of re-education for the regulation and correction of behavior with the analysis of the results in the process of re-education. The second section of the work highlights the results of experimental verification of the use of physical culture as a promising direction in the education of children with deviant behavior. The results of the study of the use of physical culture and sports for the prevention of deviant behavior of students emphasize that the level of physical fitness improved in the control and experimental groups. In the experimental group, the indicators were significantly higher. We associate this with regular, varied muscle load, the desire of young men to perform additional, independent physical exercises in order to equalize the level of development of their movement and coordination qualities with more successful peers. The use of physical culture and sports in the process of educational and preventive work allows you to fill the free time of teenagers with socially significant and physical culture and health activities, which helps to correct the physical and mental state and has a positive effect on the development of motor skills, physical and moral and ethical qualities in adolescence. The third section contains proposals for the specifics of the methodical application of physical education as a promising direction in the education of children with deviant behavior, which is a well-founded program for the prevention of deviant behavior in minors by means of sports and physical education activities. The importance of preventive work in identifying and investigating the causes, motivations, circumstances and actions of individuals or social groups in the formation of behavior deviating from generally accepted social and legal norms is defined. uk_UA
dc.description.abstract У магістерській роботі теоретично обґрунтовано та експериментально визначена роль фізичної культури як перспективного напряму у вихованні дітей з девіантною поведінкою. Об’єктом дослідження визначено фізичну культуру як напрям у вихованні дітей. Предметом дослідження є фізична культура як перспективний напрям у вихованні дітей з девіантною поведінкою. Мета дослідження полягала у теоретичному вивченні, дослідженні фізичної культури як перспективного напряму у вихованні дітей з девіантною поведінкою. Перший розділ роботи надає матеріали ґрунтовного вивчення теоретичних засад дослідження напрямів фізичного виховання дітей з девіантною поведінкою. Аналіз організації та управління роботою педагога з корекції девіантної поведінки дітей, надає підстави для виокремлення напрямів індивідуалізації корекції девіантного школяра, як то: вивчення, проектування основних рис та якостей особистості, здійснення групових та індивідуальних програм перевиховання, побудова міжособистісних відносин у класі. Акцентується увага на взаємини та взаємозв’язок педагогів з дітьми з девіантною поведінкою у спрямуванні процесу перевиховання для регулювання та коригування поведінки з аналізом результатів у процесі перевиховання. У другому розділі роботи висвітлено результати експериментальної перевірки застосування фізичної культури як перспективного напряму у вихованні дітей з девіантною поведінкою. Наведені результати дослідження використання засобів фізичної культури і спорту для профілактики девіантної поведінки учнів підкреслюють, що рівень фізичної підготовленості покращився у контрольній та експериментальній групах. У експериментальної групи показники виявилися істотно вищими. Ми пов’язуємо це з регулярним, різноманітним м’язовим навантаженням, прагненням юнаків до додаткового, самостійного виконання фізичних вправ з метою вирівнювання рівня розвитку своїх рухово-координаційних якостей з успішнішими однолітками. Використання фізичної культури та спорту в процесі виховно-профілактичної роботи дозволяє заповнити вільний час підлітків соціально-значущою та фізкультурно-оздоровчою діяльністю, що сприяє коригуванню фізичного та психічного стану і позитивно позначається на розвитку рухових здібностей, фізичних та морально-етичних якостей у підлітковому віці. Третій розділ містить пропозиції особливостей методичного застосування фізичної культури як перспективного напряму у вихованні дітей з девіантною поведінкою, що є обґрунтованою програмою профілактики девіантної поведінки неповнолітніх засобами спортивної та фізкультурної діяльності. Визначено значення профілактичної роботи у виявленні та дослідженні причин, спонукальних мотивів, обставин та дій особистості чи соціальних груп у формуванні поведінки, що відхиляється від загальноприйнятих соціальних та правових норм. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject девіантна поведінка uk_UA
dc.subject чинник виховання uk_UA
dc.subject вчитель фізичної культури uk_UA
dc.subject заклади загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject ефективність корекції uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject спортивно-фізкультурна діяльність uk_UA
dc.subject physical culture uk_UA
dc.subject physical education uk_UA
dc.subject deviant behavior uk_UA
dc.subject educational factor uk_UA
dc.subject physical education teacher uk_UA
dc.subject general secondary education institutions uk_UA
dc.subject schoolchildren uk_UA
dc.subject effectiveness of correction uk_UA
dc.subject prevention uk_UA
dc.subject sports and physical activity uk_UA
dc.title Фізична культура як чинник виховання дітей з девіантною поведінкою uk_UA
dc.title.alternative Physical culture as a factor in raising children with deviant behavior uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу