Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Інтерактивні технології розвитку соціальної успішності першокласника

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мунтян, А.М.
dc.contributor.author Muntіan, Anastasiia
dc.date.accessioned 2023-01-31T12:00:35Z
dc.date.available 2023-01-31T12:00:35Z
dc.date.issued 2023-01-24
dc.identifier.citation Мунтян А.М. Інтерактивні технології розвитку соціальної успішності першокласника : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Позашкільна освіта / Кер.: д.пед.н., проф. Кічук Н. В. - Ізмаїл, 2023. - 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1840
dc.description Qualificationworkforobtaining a master'sdegreeinthespecialty 013 Primaryeducation. Educationalprogram: "Primaryeducation. Extracurriculareducation". IzmailStateHumanitarianUniversity, Izmail, 2023 Inmodernpedagogy, theproblemofsocializationoffirstgradersisgraduallybecomingrelevant. Thisiscausedbymanyfactors: thechangeinthesocialsituationofchildren'sdevelopment, moderneducationalreforms, andthegrowthofchildren'ssocialandeducationalproblems. Socialandpedagogicalworkis a systematicactivitydesignedtohelpchildrenorganizethemselvesandestablishnormalrelationshipsathome, atschoolandinsociety. Thepurposeoftheresearchisthedevelopmentandapprovalofpedagogicalsupportintheapplicationofinteractivetechnologiesforthedevelopmentofthesocialsuccessof a first-graderin a moderneducationalinstitution. Themaster'sthesisclearlyoutlinestherelevanceoftheproblem, whichisthat a personcanfullydeveloponlythroughcommunication, activesocialactions, consciouslytransformingboththeenvironmentandoneselfintheprocessofpurposefulactivity. Andoneoftheeffectivewaysofcreatingconditionsforcommunicationofyoungerschoolchildreninclassistheuseofinteractivelearningtechnologies. Theexperimentalstudyconsistedofthreestages: I. stage - ascertainingexperiment. Atthisstage, weconductedaninitialdiagnosisofthelevelofsocialsuccessoftheexperimentalclass. Inadditiontopedagogicalobservations, wefoundoutthetypicalmethodof N. Luskunova "Whatdo I likeatschool?", andpolledparentsusingthe "Houses" and "ScaleofBeasts" methods. Thankstocomprehensivediagnostics, theinitiallevelofdevelopmentofthesocialsuccessofyoungerschoolchildrenwasrevealed. II. stageis a formativeexperiment.Atthisstage, weorganizedworktoimprovethelevelofsocialsuccessofyoungerschoolchildrenthroughpedagogicalsupportofinteractivetechnologiesduringlessons. Inparticular, throughthedevelopmentof a mathematicslessonusinginteractivelearningtechnology. III. thecontrolstage, duringwhich a re-diagnosisofthelevelofsocialsuccessofchildrenofprimaryschoolagewascarriedoutwiththehelpofinteractivetechnologies. Thismadeitpossibletotake a balancedapproachtothedevelopmentofrecommendationsfortheteacherregardingthesocialsuccessofthe first-graderwiththehelpofinteractivetechnologies. Ourresearchdoesnotcoverallaspectsoftheproblem. Weseetheprospectsforfurtherscientificresearchinthedeepeningofscientificideasabouttheroleofinteractivetechnologiesintheinterrelationshipofthechild'sactivitiesinschoolandextracurriculartimeforhissocialsuccess. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітня програма: «Початкова освіта. Позашкільна освіта». Ізмаїльський державний гуманітарний університет, м. Ізмаїл, 2023 р. У сучасній педагогіці проблема соціалізації першокласників поступово стає актуальною. Це зумовлено багатьма факторами: зміною соціальної ситуації розвитку дітей, сучасними освітніми реформами, зростанням соціально-виховних проблем дітей. Соціально-педагогічна робота – це систематична діяльність, покликана допомогти дітям організувати себе та встановити нормальні стосунки вдома, у школі та в суспільстві. Мета дослідження - розробка та апробація педагогічного супроводу в застосуванні інтерактивних технологій розвитку соціальної успішності першокласника в сучасному закладі освіти. У магістерський роботі чітко окреслено актуальність проблеми яка полягає в тому, що особистість повноцінно може розвиватися тільки через спілкування, активні суспільні дії, свідомо перетворюючи і оточуюче середовище, і себе в процесі цілеспрямованої діяльності. А одним із ефективних шляхів створення умов для спілкування молодших школярів на уроці є використання інтерактивних технологій навчання. Експериментальне дослідження склалась з трьох етапів: етап – констатуючий експеримент. На цьому етапі ми провели первинну діагностику рівня соціальної успішності експериментального класу. Окрім педагогічних спостережень нами було зясованно типову методику Н. Лускунової «Що мені подобається у школі?», та опитування батьків за методиками «Будиночок» та «Шкала звірів». Завдяки комплесної діагностики виявлено вихідний рівень розвитку соціальної успішності молодших школярів. етап – формуючий експеримент. На цьому етапі нами була організована робота з підвищення рівня соціальної успішності молодших школярів через педагогічний супровід інтерактивних технології під час уроків.Зокрема, через розробку уроку математики з використанням технології інтерактивного навчання. етап – контрольний, на якому здійснено повторну діагностику рівня соціальної успішності дітей молодшого шкільного віку за допомогою інтерактивних технології . Це дозволило виважено підійти до розробки рекомендацій для вчителя щодо соціальної успішності першокласника за допомогою інтерактивних технології. Проведене нами дослідження не вичерпує усі аспекти порушеної проблеми. Перспективи подальшого наукового пошуку ми вбачаємо у поглибленні наукових уявлень про роль інтерактивних технології у взаємозв’язку діяльності дитини в урочний та позаурочний час задля набуття нього соціальної успішності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject соціальне виховання uk_UA
dc.subject соціальна успішність uk_UA
dc.subject соціальна успішність молодшого школяра uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject інтерактивне навчання uk_UA
dc.subject інтерактивні технології навчання uk_UA
dc.subject socialization uk_UA
dc.subject socialeducation uk_UA
dc.subject socialsuccess uk_UA
dc.subject socialsuccessof a juniorhighschoolstudent uk_UA
dc.subject interactivetechnologies uk_UA
dc.subject interactivelearning uk_UA
dc.subject interactivelearningtechnologies uk_UA
dc.title Інтерактивні технології розвитку соціальної успішності першокласника uk_UA
dc.title.alternative Interactive technologies for the development of social success of first graders uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу