Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогічна взаємодія вчителя з першокласниками із особливими освітніми потребами на засадах гуманізації освітнього процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саказли, Анастасія Іванівна
dc.contributor.author Sakazli, Anastasia
dc.date.accessioned 2023-02-15T10:06:11Z
dc.date.available 2023-02-15T10:06:11Z
dc.date.issued 2023-01-24
dc.identifier.citation Саказли А. І. Педагогічна взаємодія вчителя з першокласниками із особливими освітніми потребами на засадах гуманізації освітнього процесу : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: д. пед. н., проф. Біла О. О. - Ізмаїл, 2023. - 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1872
dc.description The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and appendices. The object of the study was the teacher's pedagogical interaction with younger schoolchildren. The subject of the study is the process of humanizing the teacher's pedagogical interaction with first-grade students with special needs. The purpose of the study was to find out and systematize the optimal conditions for creating pedagogical interaction between a teacher and first-graders with special needs on the basis of the humanization of the educational process. The master's study presents a theoretical analysis of the concept of «humanization of the educational process». The styles of pedagogical interaction between the teacher and students are systematized. Peculiarities of the teacher's pedagogical interaction with first-graders with special needs have been clarified. The peculiarities of the organization of educational institutions in historical retrospect are creatively understood in the studied aspect. On the basis of a theoretical analysis of the organizational and methodological principles of the implementation of pedagogical interaction with first-graders, a pedagogical diagnosis of the styles of pedagogical interaction of the teacher with first-graders with special needs in experimental classes was carried out. After the end of the pedagogical experiment, the results of the experimental work were statistically processed and interpreted. The methodical materials systematized in the master's study can be used by teachers of higher schools, teachers, and parents; recommended to students during pedagogical practice. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Об’єктом дослідження була педагогічна взаємодія вчителя з молодшими школярами. Предмет дослідження - процес гуманізації педагогічної взаємодії вчителя з учнями перших класів із особливими потребами. Метою дослідження було з’ясувати та систематизувати оптимальні умови створення педагогічної взаємодії вчителя з учнями-першокласниками з особливими потребами на засадах гуманізації освітнього процесу. В магістерському дослідженні презентовано теоретичний аналіз поняття «гуманізація освітнього процесу». Систематизовано стилі педагогічної взаємодії вчителя з учнями. З’ясовано своєрідні особливості педагогічної взаємодії вчителя з учнями із першокласниками з особливими потребами. Творчо осмислено особливості організації закладів освіти в історичній ретроспективі у досліджуваному аспекті. На основі теоретичного аналізу організаційно-методичних засад реалізації педагогічної взаємодії з першокласниками, проведено педагогічну діагностику стилів педагогічної взаємодії вчителя з першокласниками із особливими потребами в експериментальних класах. Після завершення педагогічного експерименту здійснено статистичну обробку результатів експериментальної роботи, їх інтерпретацію. Систематизовані в магістерському дослідженні методичні матеріали можуть бути використані викладачами вищих шкіл, вчителями, батьками; рекомендовані студентам при проходженні педагогічної практики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.title Педагогічна взаємодія вчителя з першокласниками із особливими освітніми потребами на засадах гуманізації освітнього процесу uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical interaction of the teacher with first-graders with special educational needs on the basis of the humanization of the educational process uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу