Короткий опис (реферат):
У магістерській роботі розкрита проблема взаємозвʼязку інтернет-комунікацій на соціальну поведінку сучасної української молоді.
Об’єктом дослідження є молодь віком від 18 до 30 років.
Предметом стали інтернет – ресурси як засіб мовного самовираження та соціалізації сучасної студентської молоді.
Метою дослідження є комплексне вивчення взаємозв’язку інтернет-комунікацій на соціальну поведінку сучасної молоді.
У першому розділі з’ясовано ступінь впливу нових медіа на свідомість молодої людини і відповідно своєрідності процесу соціалізації; розглянуто систему цінностей, яких набуває молода людина, спілкуючись в соціальних мережах, агентах впливу на формування власної позиції і ціннісних орієнтації; створено соціальний портрет сучасного користувача соціальними мережами
У другому розділі досліджено зміст поняття «мем», «інтернет-мем» та аналіз частоти і мети вживання в процесі комунікації в соціальних мережах; виначено впив мема на мовний конструкт як засіб висловлення власної думки або позиції щодо того чи іншого явища або події; проаналізовано мету використання такого способу комунікації як створення ефекту псевдоблизькості і використання специфічних мовних засобів у вираженні комунікативних намірів користувачів мережі.
У третьому розділі висвітлено методологію дослідження, проаналізовано результати вивчення контенту інтернету як новітнього електронного комунікаційного середовища і його впливу на соціалізацію молоді, а також обґрунтовано особливостей поведінки сучасної молоді в соціальній мережі як результат взаємозв’язку комунікації і соціалізації.
Суть розробки, основні результати:
In the master's thesis, the problem of the interrelationship of Internet communications on the social behavior of modern Ukrainian youth is revealed.
The object of the study is young people aged 18 to 30 years.
The subject became Internet resources as a means of language self-expression and socialization of modern student youth.
The purpose of the research is a comprehensive study of the interrelationship of Internet communications on the social behavior of modern youth.
The first chapter clarifies the degree of influence of new media on the consciousness of a young person and, accordingly, the peculiarity of the socialization process; the system of values that a young person acquires by communicating in social networks, agents of influence on the formation of one's own position and value orientation, is considered; created a social portrait of a modern user of social networks
The second chapter examines the meaning of the concept of «meme», «Internet meme» and analyzes the frequency and purpose of use in the process of communication in social networks; invented a meme as a language construct as a means of expressing one's own opinion or position regarding this or that phenomenon or event; the purpose of using such a method of communication as creating the effect of pseudo-proximity and the use of specific language means in expressing the communicative intentions of network users is analyzed.
The third chapter highlights the research methodology, analyzes the results of studying the content of the Internet as the newest electronic communication environment and its impact on the socialization of young people, and also substantiates the peculiarities of the behavior of modern youth in the social network as a result of the interrelationship of communication and socialization.