Короткий опис (реферат):
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Метою дослідження є визначення та дослідження психологічних особливостей самоконтролю в системі самоорганізації у студентів першокурсників.
Об’єкт дослідження – система самоконтролю студентів.
Предметом є самоконтроль студентів у складі самоорганізації.
Дослідження було проведено із залученням студентів першого курсу на факультетах управління, адміністрування та інформаційної діяльності, іноземних мов та педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету.
Основою розвитку самоконтролю у складі самоорганізації особистості студентів першого курсу є навчально-професійна діяльність, спрямована на оволодіння змістом навчальних предметів, що мають різну суб'єктну значущість, яка є його безпосередньою детермінантою у вигляді відповідних вправ до тренінгового навчання самоконтролю у складі самоорганізації особистості.
Отримані результати теоретико-емпіричного дослідження проблеми самоконтролю наводять на думку про продовження необхідності більш докладного вивчення психічного образу навчально-професійної діяльності у студентів різних курсів, вбачаючи в такому образі ментальну модель навчально-професійної діяльності як передумову конструктивної саморегуляції та самоорганізації.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and appendices.
The purpose of the study: to determine and investigate the psychological features of self-control in the system of self-organization among first-year students.
The object of the study is the system of self-control of students.
The subject is self-control of students as part of self-organization.
The study was conducted with the involvement of first-year students at the faculties of management, administration and information activities, foreign languages and the pedagogical faculty of the Izmail State Humanitarian University.
The basis of the development of self-control as part of the self-organization of the personality of first-year students is the educational and professional activity aimed at mastering the content of educational subjects that have different subjective significance, which is its direct determinant in the form of appropriate exercises for the training of self-control as part of the self-organization of the personality.
The obtained results of the theoretical-empirical study of the problem of self-control suggest the need to continue a more detailed study of the mental image of educational and professional activity among students of various courses, seeing in this image the mental model of educational and professional activity as a prerequisite for constructive self-regulation and self-organization.