Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Англомовний інформаційний текст як багатовимірний засіб впливу на адресата

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудінова, Марина
dc.contributor.author Kudinova, Maryna
dc.date.accessioned 2023-03-16T08:38:20Z
dc.date.available 2023-03-16T08:38:20Z
dc.date.issued 2023-01-26
dc.identifier.citation Кудінова М. А. Англомовний інформаційний текст як багатовимірний засіб впливу на адресата : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014 Середня освіта. Предметної спеціальності: 014.022 Англійська мова і література, освітньої програми: Середня освіта: англійська мова і література / Кер. : канд. філол. н., доц. Четверікова О. Р. – Ізмаїл, 2023. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1904
dc.description.abstract Актуальність теми. В ситуації воєнного стану в Україні громадянам, незалежно від віку, слід бути не лише пасивними спостерігачами, але й активними учасниками «Інформаційного фронту», одним з направлень якого є представлення України та українців на міжнародній арені, у світовому медіапросторі та соціальних мережах, що неможливо без навичок медіаграмотності та володіння іноземною мовою на рівні, достатньому для створення англомовного інформаційного тексту, який би об’єктивно висвітлював українську дійсність. Тому всебічне дослідження інформаційного англомовного тексту та його лінгво-стилістичних засобів впливу на адресата має сприяти вирішенню цієї складної проблеми. Метою дослідження є визначення понятійних категорій сучасного англомовного інформаційного тексту в інформаційному просторі інтернет-ЗМІ та в соціальних мережах та лінгво-стилістичних засобів виразності, які застосовує автор тексту для здійснення впливу на адресата, а також впровадження результатів дослідження в зміст освіти з предмету “Англійська мова” для 11 класу рівня стандарт. Завданнями дослідження є: дослідити жанрові особливості англомовного інформаційного тексту; проаналізувати особливості дослідження інформаційного тексту в міждисциплінарному вимірі та його структурні компоненти та зміст тексту; розглянути лінгвістичні особливості комунікації автора з аудиторією та наявність маніпулятивних технологій впливу на адресата; вивчити художні засоби виразності, що використовуються для підсилення впливу та емоційного забарвлення тексту; розглянути методи і прийоми формування навичок письмового мовлення в учнів старшої школи 11 класу закладів загальної середньої освіти та запропонувати інтегрований урок англійської мови на тему “Школа сучасного журналіста”. Об’єктом дослідження є англомовний інформаційний текст у міждисциплінарному контексті. Предметом дослідження є лінгво-стилістичні засоби впливу на адресата. Під час виконання випускної кваліфікаційної роботи нами були використані наступні методи дослідження: теоретичні – теоретико-методологічний аналіз і синтез сучасного медіа простору та соціальних мереж, філологічної, філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури, змісту освітніх програм для здобувачів середньої освіти; системний та функціональний аналіз, порівняння, класифікація, систематизація й узагальнення теоретичних і експериментальних даних, індукції, дедукції, абстрагування; емпіричні – опитування, узагальнення педагогічного досвіду, педагогічного експерименту. Джерельна база. Проблеми жанрової специфіки інформаційного тексту у своїх наукових доробках розглядали Дреслер В., Загнітко А. П., Кочан І., Радзієвська Т.В., Самочорнова О. А, Сніжко О., Сидоренко Т.М., Стороженко Л.Г., Шевченко Л.І., Четверікова О.Р., Шаповалова Г. В., Шебештян Я. М. Лінгвістичні аспекти впливу сучасного англомовного інформаційного тексту на аудиторію у своїх роботах вивчали Hughes G., Бойчук Н., Вишнівський Р., Головач Т.М., Голянич М. І., Григорчук П. Ю., Дуденко О. В., Єфімов Л. П., Іванишин Н. Я., Ріжко Р. Л., Стефурак Р. І, Харкавців І. та ін. Формування навичок та умінь створення англомовного інформаційного тексту в закладах ЗЗСО досліджували Карпюк О.Д. Орлова О.В., Орлов О.П., Четверікова О.Р. та ін. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що результати й матеріали кваліфікаційної роботи знайдуть застосування під час укладання програм інших закладів освіти, формування навчально-методичного забезпечення для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, працівників відділів освіти територіальних громад, що здійснюють методологічну підтримку закладів загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject текст uk_UA
dc.subject засіб uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject адресат uk_UA
dc.subject information, uk_UA
dc.subject text uk_UA
dc.subject means uk_UA
dc.subject influence uk_UA
dc.subject addressee uk_UA
dc.title Англомовний інформаційний текст як багатовимірний засіб впливу на адресата uk_UA
dc.title.alternative English informative text as multidimensional means of influence on addressee uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу