Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Проблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Височенко, М. О.
dc.contributor.author Vysochenko, М.
dc.date.accessioned 2023-06-30T09:38:20Z
dc.date.available 2023-06-30T09:38:20Z
dc.date.issued 2023-06-21
dc.identifier.citation Височенко М. О. Проблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст. : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 014 Середня освіта. Історія, освітньої програми Історія та археологія. Європейські студії / Кер.: д.іст.н., проф. Циганенко Л. Ф. – Ізмаїл, 2023. – 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1938
dc.description The thesis analyzes the development of the field of education in the Ukrainian lands in the 19th century – at the beginning of the 20th century, which took place under the influence of the ideology and government control of the Russian Empire. We observed that the beginning of the 19th century. is characterized by the emergence of a social need for the development of women's education regardless of social status. The conducted historical-pedagogical analysis of the development of education in southern Ukrainian lands made it possible to clarify the peculiarities and regional factors, to trace the role of universities in the 19th – early 20th centuries. in the formation of the female educational sphere. In the research, we found out that starting from the 20th century as a result of the reformation, there was an opportunity to improve the educational process, to put into practice the principle of the all-state educational process. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі проаналізовано розвиток сфери освіти на українських землях у ХІХ ст. – на початку ХХ ст., який відбувався під впливом ідеології та урядовим контролем Російської імперії. Ми прослідкували, що початок ХІХ ст. характеризується виникненням суспільної потреби у розвитку жіночої освіти незалежно від соціального статусу. Проведений історико-педагогічний аналіз розвитку освіти на південноукраїнських землях дозволив з’ясувати особливості та регіональні фактори, прослідкувати роль університетів у XIX – початку XX ст. у формуванні жіночої освітньої сфери. У дослідженні ми з’ясували, що починаючи з ХХ ст. в результаті проведеного реформування, з'явилась можливість удосконалити навчально-виховний процес, втілити на практиці принцип всестанового освітнього процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject реформа uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject жіноча освіта uk_UA
dc.subject училище uk_UA
dc.subject гімназія uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject reform uk_UA
dc.subject pedagogy uk_UA
dc.subject women's education uk_UA
dc.subject school uk_UA
dc.subject gymnasium uk_UA
dc.subject university uk_UA
dc.title Проблеми та специфіка жіночої освіти на українських землях у ХІХ-поч ХХ ст. uk_UA
dc.title.alternative Formation and development of women's education in Ukrainian lands in the 19th and early 20th centuries uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу