Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ТОВ «Надія»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грачова, Вікторія
dc.contributor.author Hrachova, Victoria
dc.date.accessioned 2024-07-05T06:56:52Z
dc.date.available 2024-07-05T06:56:52Z
dc.date.issued 2024-06-24
dc.identifier.citation Грачова В. Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ТОВ «Надія») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, освітньої програми : Менеджмент: бізнес-адміністрування / Кер.: к.ек.н., доц. Т. К. Метіль. – Ізмаїл, 2024. –78с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2112
dc.description ANNOTATION Grachova V.V. Enterprise Competitiveness Management (on the example of "Nadia" LLC), 2024. Actuality of theme. The topic of enterprise competitiveness management remains very relevant in modern business conditions. The confirmation of this is the increase in competition, due to the globalization of markets and the increase in the number of players in the business, competition is extremely intense. Businesses constantly have to look for ways to improve their competitiveness in order to maintain or increase their market share. Also, the rapid change of technologies and innovations, due to which technological progress is rapidly developing, puts enterprises in conditions of constant renewal and improvement of their products and services. Businesses that do not keep up with these changes risk losing their competitiveness. Changes in the consumer approach, when modern consumers increasingly demand not only quality products and services, but also additional benefits, such as sustainability, environmental friendliness, social responsibility, etc. Businesses that take these trends into account have an advantage over others in the market. The need for effective management of resources, in conditions of increasing costs and limited resources, effective management becomes critical for ensuring the competitiveness of the enterprise. Therefore, the management of the enterprise's competitiveness remains an actual topic that requires constant analysis, improvement and response to changes in the internal and external environment of the enterprise. The purpose of the study is the process of improvement of the management system of the competitiveness of the enterprise. In order to achieve the set goal, the following tasks must be solved: - consider the essence and importance of managing the competitiveness of the enterprise; - to determine types of competitive strategies of enterprises; - reveal the methods of assessing the competitiveness of the enterprise; - carry out diagnostics of the enterprise "Nadia" LLC; - conduct an analysis of the company's financial activity; - provide an assessment of the competitiveness system of "Nadia" LLC; - justify directions for improving the competitiveness of "Nadia" LLC; - to evaluate the effectiveness of implementation of the proposed measures. The object of the study is the processes of managing the competitiveness of the enterprise. The subject of the study is the competitive advantages of Nadia LLC. Research methods. The work used methods of scientific abstraction, analysis and synthesis, a systematic, logical, monographic approach to substantiate theoretical and practical recommendations for improving the personnel development management system; grouping, formation of tables, diagrams, graphs - for a visual presentation of the results of theoretical and practical research; comparative - to determine the dynamics of the main indicators of the enterprise during 2019-2022. The practical significance of the obtained results is related to the substantiation of directions for improvement of the enterprise's competitiveness management system. uk_UA
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ Грачова В. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ТОВ «Надія»), 2024. Актуальність теми. Тема управління конкурентоспроможністю підприємства залишається дуже актуальною у сучасних умовах бізнесу. Підтвердженням цього є зростання конкуренції, через глобалізацію ринків і зростання кількості гравців у бізнесі роблять конкуренцію надзвичайною інтенсивною. Підприємствам постійно доводиться шукати способи підвищення своєї конкурентоспроможності для збереження або збільшення своєї частки на ринку. Також швидка зміна технологій і інновацій, через що, технологічний прогрес швидко розвивається, ставить підприємства в умови постійного оновлення та вдосконалення їхніх продуктів і послуг. Підприємства, які не встигають за цими змінами, ризикують втратити конкурентоспроможність. Зміни у споживчому підході, коли сучасні споживачі все більше вимагають не лише якісних продуктів і послуг, але й додаткових переваг, таких як сталевість, екологічність, соціальна відповідальність тощо. Підприємства, які враховують ці тенденції, мають перевагу перед іншими на ринку. Необхідність ефективного управління ресурсами, в умовах зростаючих витрат і обмежених ресурсів ефективне управління стає критично важливим для забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Отже, управління конкурентоспроможністю підприємства залишається актуальною темою, яка вимагає постійного аналізу, вдосконалення і реагування на зміни у внутрішньому та зовнішньому середовищі підприємства. Метою дослідження є процес напрямів удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Для того,щоб досягти поставленої мети, потрібно вирішити такі завдання: - розглянути сутність та значення управління конкурентоспроможністю підприємства; - визначити види конкурентних стратегій підприємств; - розкрити методи оцінки конкурентоспроможності підприємства; - здійснити діагностику підприємства ТОВ «Надія»; - провести аналіз фінансової діяльності підприємства; - надати оцінку системи конкурентоспроможності ТОВ «Надія»; - обґрунтувати напрями вдосконалення конкурентоспроможності ТОВ «Надія»; - оцінити ефективність реалізації запропоновани хзаходів. Об’єктом дослідження є процеси управління конкурентоспроможністю підприємства. Предметом дослідження є конкурентні переваги підприємства ТОВ «Надія». Методи дослідження. У роботі використовувались методи наукової абстракції, аналізу та синтезу, системний підхід, логічний, монографічний для обґрунтування теоретичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління розвитком персоналу; групування, формування таблиць, діаграм, графіків – для наочного подання результатів теоретичних й практичних досліджень; порівняльний – для визначення динаміки основних показників діяльності підприємства протягом 2019-2022 років. Практичне значення одержаних результатів пов’язано з обґрунтуванням напрямів удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk_UA
dc.subject управління конкурентоспроможністю підприємства uk_UA
dc.subject конкурентні стратегії uk_UA
dc.subject методи оцінки конкурентоспроможності uk_UA
dc.subject enterprise competitiveness uk_UA
dc.subject enterprise competitiveness management uk_UA
dc.subject competitive strategies uk_UA
dc.subject methods of assessing competitiveness uk_UA
dc.title Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ТОВ «Надія») uk_UA
dc.title.alternative Management of enterprise competitiveness (on the example of "Nadia" LLC) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу