Короткий опис (реферат):
АНОТАЦІЯ
до кваліфікаційної роботи на тему: «Формування стратегії управління
товарним асортиментом підприємства ТОВ «ОДЕСЬКА ТОРГОВА
КОМПАНІЯ»»
Актуальність. Стратегія управління товарним асортиментом визначає
напрямок розвитку підприємства, якого воно має дотримуватися у відповідь
на зміну вимог споживачів, водночас займаючи відповідну позицію на ринку
для звернення до певних сегментів ринку. Стратегічне значення управління
асортиментом товарів ще більше зростає з урахуванням тієї ролі, яку воно
грає у збереженні якомога нижчих поточних витрат підприємства, одночасно
будучи основою для досягнення значного товарообігу та
максимізації прибутку.
Управління маркетингом на підприємстві включає такий напрям, як
управління товарним асортиментом. Воно передбачає організацію дій, метою
яких є надання споживачеві на вибір такого переліку товарів, який
задовольнить його попит. При цьому неефективне управління товарним
асортиментом на підприємстві може спричинити ряд негативних тенденцій,
таких як скорочення попиту споживачів, скорочення обсягу продажів,
зростання цін на продукцію. Наслідком таких тенденцій є скорочення
виручки підприємства. За таких умов розробка стратегії товарного
асортименту продукції підприємства є вкрай актуальною.
Об’єктом дослідження є процес управління товарним асортиментом
підприємства.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти
формування стратегії управління товарним асортиментом підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є розгляд теоретичних положень,
розробка та обґрунтування заходів щодо удосконалення процесу формування
стратегії управління товарним асортиментом ТОВ «ОДЕСЬКА ТОРГОВА
КОМПАНІЯ».
У розділі першому «Теоретичні аспекти стратегічного управління
товарним асортиментом підприємства» розглянуто зміст, призначення та
види стратегії управління товарним асортиментом підприємства; розкрито
сутність та ключові позиції товарного асортименту підприємства, методичні
підходи до оцінки товарної політики підприємства; узагальнено особливості
формування стратегії управління товарним асортиментом підприємства та
чинники впливу на ефективність її реалізації.
У другому розділі – «Діагностика стану стратегічного управління
товарним асортиментом підприємства» надано загальну характеристику
результатів господарської діяльності підприємства ТОВ «ОДЕСЬКА
ТОРГОВА КОМПАНІЯ»; здійснено моніторинг процесу формування
стратегії управління товарним асортиментом підприємства ТОВ «ОДЕСЬКА
ТОРГОВА КОМПАНІЯ»; оцінити ефективність реалізації стратегії
управління товарним асортиментом підприємства ТОВ «ОДЕСЬКА
ТОРГОВА КОМПАНІЯ».
У третьому розділі – «Удосконалення процесу формування стратегії
управління товарним асортиментом підприємства ТОВ «ОДЕСЬКА
ТОРГОВА КОМПАНІЯ»» досліджено напрями та шляхи удосконалення
процесу формування стратегії управління товарним асортиментом
підприємства; розроблено програму заходів щодо удосконалення процесу
формування стратегії управління товарним асортиментом; обґрунтовано
комерційну ефективність програми заходів щодо удосконалення процесу
формування стратегії управління товарним асортиментом.
Практичне значення даного дослідження, полягає у можливості
підвищення ефективності діяльності ТОВ «ОДЕСЬКА ТОРГОВА
КОМПАНІЯ» за рахунок впровадження програми заходів щодо
удосконалення процесу формування стратегії управління товарним
асортиментом.
Суть розробки, основні результати:
ABSTRACT
to the qualification work on the topic: “Formation of a strategy for
managing the product range of the enterprise LLC “ODESA TRADING
COMPANY”
Relevance. The strategy for managing the product range determines the
direction of development of the enterprise, which it must adhere to in response to
changing consumer requirements, while occupying an appropriate position in the
market to appeal to certain market segments. The strategic importance of product
mix management is further enhanced by the role it plays in keeping the company's
operating costs as low as possible, while also serving as the basis for achieving
significant turnover and maximizing profits.
Marketing management at an enterprise includes such a direction as product
range management. It involves the organization of actions aimed at providing the
consumer with a choice of a list of goods that will satisfy his or her demand. At the
same time, ineffective management of the product range at the enterprise may lead
to a number of negative trends, such as a decrease in consumer demand, a decrease
in sales, and an increase in product prices. The consequence of such trends is a
reduction in the company's revenue. In such circumstances, the development of a
strategy for the product range of an enterprise's products is extremely relevant.
The object of research is the process of managing the product range of an
enterprise.
The subject of the study is the theoretical, methodological and practical
aspects of forming a strategy for managing the product range of an enterprise.
The purpose of the qualification work is to consider the theoretical
provisions, develop and substantiate measures to improve the process of forming a
strategy for managing the product range of LLC “ODESKA TRADING
COMPANY”.
Chapter One, “Theoretical Aspects of Strategic Management of the
Enterprise's Product Range”, considers the content, purpose and types of strategy
for managing the enterprise's product range; the essence and key positions of the
enterprise's product range, methodological approaches to assessing the enterprise's
product policy are disclosed; the peculiarities of forming a strategy for managing
the enterprise's product range and factors influencing the efficiency of its
implementation are summarized.
In the second section - “Diagnostics of the status of strategic management of
the enterprise's product range” a general description of the results of economic
activity of the enterprise “ODESA TRADING COMPANY” LLC is provided;
monitoring of the process of forming a strategy for managing the product range of
the enterprise “ODESA TRADING COMPANY” LLC is carried out; the
efficiency of implementation of the strategy for managing the product range of the
enterprise “ODESA TRADING COMPANY” LLC is evaluated.
In the third chapter - “Improving the process of forming a strategy for
managing the product mix of the enterprise ‘ODESA TRADING COMPANY’
LLC” the directions and ways to improve the process of forming a strategy for
managing the product mix of the enterprise are researched; a program of measures
to improve the process of forming a strategy for managing the product mix is
developed; the commercial efficiency of the program of measures to improve the
process of forming a strategy for managing the product mix is substantiated.
The practical significance of this study lies in the possibility of improving
the efficiency of LLC “ODESA TRADING COMPANY” by implementing a
program of measures to improve the process of forming a product range
management strategy.