Короткий опис (реферат):
За сучасних соціально-економічних та суспільно-політичних чинників
розвитку суспільства новітні логістичні рішення, насамперед з використанням
авіатранспорту, є питанням збереження якості життя населення більшості країн.
Зокрема, після початку інтенсивної фази російсько-української війни основним
транспортним хабом для населення нашої держави став аеропорти міст Кишинів
та Варшава.
Актуальность кваліфікаційної роботи з дослідження організації
авіаперевезень в сучасних складних суспільних умовах обумовлена наступними
чинниками:
- динамікою логістичної системи авіаперевезень після початку інтенсивної
фази російської агресії;
- необхідністю пошуку варіантів збереження сталого розвитку
туристично-рекреаційної діяльності в Україні, як одного з чинників отримання
обігових коштів для бюджетів різних рівнів тощо.
Мета – виявлення особливостей організації авіаперевезень в сучасних
умовах та аналіз діяльності Turkish Airlines, як одного зі лідерів галузі, в
контексті розвитку туристично-рекреаційного господарства Туреччини та світу.
Об’єктом дослідження виступає середовище діяльності авіакомпанії
«Turkish Airlines» в контексті сучасної глобальної геополітичної кризи.
Предмет – процеси організації авіаперевезень в компанії «Turkish Airlines»
та їх вплив на розвиток туризму в регіонах світу.
Методи дослідження. Задля досягнення поставленої мети використані
методи аналізу і синтезу, індукції і дедукції, історичний, статистичний, історикогеографічний та інші.
У першому розділі проаналізовані теоретичні аспекти ролі авіаперевезень в
розвитку туризму. Тут важливе значення мають історичні та організаційноекономічні особливості розвитку авіаперевезень. Прослідкувавши динаміку за
сторічний період інституціонального та технологічного розвитку авіатранспорту
можемо зрозуміти причину зацікавленості туристів саме в цьому виді транспорту
та спрогнозувати подальший розвиток туристично-рекреаційної галузі. Значний
синергетичний ефект досягається при співробітництві авіакомпанії та
туристичних організації, яке зменшує економічні ризики для партнерів. Таке
співробітництво є важливим чинником формування комплексного туристичного
продукту.
У другому розділі наведено аналіз діяльності авіакомпанії Turkish Airlines,
визначені її позиції на ринку. За допомогою SWOT-аналізу, як інструменту
стратегічного управління організацією, визначенні перспективні варіанти
поведінки на ринку в умовах динамічного зовнішнього середовища. Визначені
загрози та обґрунтовані шляхи вирішення проблем сталого розвитку
авіаперевізника.
У третьому розділі сформульовані перспективи розвитку одного з лідерів
світового ринку повітряних авіаперевезень компанії Turkish Airlines. Відзначені
перспективні напрямки увійшли до сформованого стратегічного плану розвитку
організації. Turkish Airlines має використати катастрофічні події в Північному
Причорномор’ї та в Південно-Західній Азії для збільшення власного
економічного потенціалу.
Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків,
додатків та списку використаних джерел (43 найменування). Обсяг роботи –
73 сторінки машинописного тексту, містить 9 рисунків та 3 таблиці.
Суть розробки, основні результати:
Under the current socio-economic and socio-political factors of society
development, the latest logistics solutions, primarily using air transport, are a matter of
preserving the quality of life of the population of most countries. In particular, after the
beginning of the intensive phase of the Russian-Ukrainian war, the airports of Chisinau
and Warsaw became the main transport hub for the population of our country.
The relevance of the bachelor's thesis on the study of the organization of air
transportation in today's complex social conditions is due to the following factors
- the dynamics of the logistics system of air transportation after the beginning of
the intensive phase of Russian aggression;
- the need to find options for maintaining the sustainable development of tourism
and recreational activities in Ukraine as one of the factors in obtaining working capital
for budgets of different levels, etc.
The purpose is to identify the peculiarities of air transportation organization in
modern conditions and to analyze the activities of Turkish Airlines, as one of the
industry leaders, in the context of the development of the tourism and recreation
economy of Turkey and the world.
The object of research is the environment of Turkish Airlines in the context of
the current global geopolitical crisis.
The subject is the processes of organizing air transportation in the company
“Turkish Airlines” and their impact on the development of tourism in the regions of the
world.
The first section analyzes the theoretical aspects of the role of air transportation
in tourism development. Here, the historical, organizational and economic features of
air transportation development are important. Having traced the dynamics of
institutional and technological development of air transport over a century, we can
understand the reason for the interest of tourists in this particular mode of transport and
predict the further development of the tourism and recreation industry. A significant
synergistic effect is achieved when airlines and travel agencies cooperate, which
reduces economic risks for the partners. Such cooperation is an important factor in the
formation of a comprehensive tourism product.
Using SWOT analysis as a tool for strategic management of an organization,
promising options for market behavior in a dynamic environment are identified. Using
SWOT analysis as a tool for strategic management of an organization, promising
options for market behavior in a dynamic external environment are identified. Threats
are identified and ways to solve the problems of sustainable development of the air
carrier are substantiated.
The third section formulates the prospects for the development of Turkish
Airlines, one of the leaders in the global air transportation market. These promising
areas have been included in the strategic development plan of the organization. Turkish
Airlines should use the catastrophic events in the Northern Black Sea and Southwest
Asia to increase its economic potential.
The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions,
appendices and a list of references (43 items). The volume of the work is 73 pages of
typewritten text, contains 9 figures and 3 tables.