Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Ідеї європейського Просвітництва в повістях Марка Твена

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Христова, Вікторія
dc.contributor.author Khrystova, Victoria
dc.date.accessioned 2024-09-25T08:32:56Z
dc.date.available 2024-09-25T08:32:56Z
dc.date.issued 2023-01-26
dc.identifier.citation Христова В. Ідеї європейського Просвітництва в повістях Марка Твена : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014 Середня освіта. Предметної спеціальності: 014.021 Англійська мова і література, освітньої програми: Середня освіта: англійська мова і література / Кер. : д. філ. н., проф. Шевчук Т. С. – Ізмаїл, 2023. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2174
dc.description ANNOTATION The purpose of the qualification work is to identify and explore Mark Twain's connections with the traditions of American and European literature, to present his work as a vivid embodiment of the national character and type of thinking. The main attention is paid to the problems of genre and education in the context of the ideas of the European Enlightenment. The relevance of the research topic is caused by the need for a comprehensive analysis of the textual and aesthetic and philosophical discourse of Mark Twain's creative heritage and the adaptation of his artistic work for further study in the Ukrainian school, taking into account the challenges of today. The introductory part substantiates the relevance of the topic, outlines the issues and theoretical and methodological basis of the study, formulates the purpose and objectives, subject and object, and clarifies the scientific novelty and practical significance of the main provisions of the work. The first chapter, “The Aesthetic Paradigm of the European Enlightenment”, examines the Enlightenment as a cultural project; the aesthetic foundations of enlightenment fiction; and the influence of the European Enlightenment on the development of American Romantic and Neo-Romantic literature. The author concludes that American Romanticism continued the Enlightenment's struggle for democracy, because the works of many brilliant writers, playwrights, poets, and publicists of the Enlightenment remain a model of the triumph of independent free thought over universal spiritual values. The second chapter, “Mark Twain's Work in the Context of the Ideas of the European Enlightenment”, examines the artistic issues and genre originality of Mark Twain's work; the theme of childhood as an interpretation of the ideas of education of the European Enlightenment; European ideas of moralism and social equality of the Enlightenment. The author proves that Twain, as a realist writer, saw his goal not in analyzing the social order, but in understanding and affirming the original essence of man. The third section “Methodological Recommendations for Studying Mark Twain's Works in the School Course of Foreign Literature” presents the basic requirements for studying Mark Twain's works in the educational process of secondary schools within the framework of the program course “Foreign Literature”. uk_UA
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ Мета кваліфікаційної роботи – виявити та дослідити зв'язки Марка Твена з традиціями американської та європейської літератури, представити його творчість яскравим втіленням національного характеру та типу мислення. Основну увагу приділено проблемам жанру та виховання у контексті ідей Європейського Просвітництва. Актуальність теми дослідження викликана потребою комплексного аналізу текстового та естетико-філософського дискурсу творчої спадщини Марка Твена та адаптації його художнього доробку для подальшого вивчення в українській школі з урахуванням викликів сьогодення. У вступній частині обґрунтовується актуальність теми, окреслюється проблематика і теоретико-методологічна база дослідження, формулюється мета і завдання, предмет і об’єкт, з’ясовується наукова новизна і практичне значення основних положень праці. У першому розділі «Естетична парадигма європейського Просвітництва» розглянуто Просвітництво як культурний проект; естетичні засади просвітницької художньої літератури; вплив європейського просвітництва на розвиток американської літератури романтизму та неоромантизму. Автор доходить висновку, американський романтизм продовжував боротьбу Просвітництва за демократію, адже творчість багатьох блискучих письменників, драматургів, поетів, публіцистів епохи Просвітництва залишається зразком торжества незалежної вільнодумства над загальнолюдськими духовними цінностями. У другому розділі «Творчість Марка Твена в контексті ідей європейського Просвітництва» розглянуто художню проблематику та жанрову своєрідність творчості Марка Твена; тему дитинства як інтерпретацію ідей виховання європейського Просвітництва; європейські ідеї моралізму та соціальної рівності епохи Просвітництва. Авторка доводить, що Твен, як письменник-реаліст, бачив свою мету зовсім не в аналізі суспільного ладу, а в розумінні й утвердженні первісної сутності людини. В третьому розділі «Методичні рекомендації щодо вивчення творчості Марка Твена в шкільному курсі зарубіжної літератури» представлені основні вимоги щодо вивчення творчості Марка Твена в освітньому процесі загальноосвітніх закладів в межах програмного курсу «Зарубіжна література». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject Просвітництво uk_UA
dc.subject неоромантизм uk_UA
dc.subject духовні цінності uk_UA
dc.subject виховання uk_UA
dc.subject дитинство uk_UA
dc.subject Enlightenment uk_UA
dc.subject neo-romanticism uk_UA
dc.subject spiritual values uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject childhood uk_UA
dc.title Ідеї європейського Просвітництва в повістях Марка Твена uk_UA
dc.title.alternative The Ideas of the European Enlightenment in Mark Twain's Stories uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу