Короткий опис (реферат):
АНОТАЦІЯ
на кваліфікаційну роботу здобувача освітнього ступеня «магістр» освітньої програми «Початкова освіта. Інклюзивна освіта» педагогічного факультету
Данилової Анжели Іванівни на тему «Професійна діяльність учителя з підвищення педагогічної культури батьків молодших школярів із особливими потребами»
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Об’єктом дослідження була професійна діяльність педагога з батьками учнів із особливими потребами. Предмет дослідження - процес професійної діяльності вчителя з підвищення педагогічної культури батьків молодших школярів із особливими потребами. Мета дослідження полягала у визначенні та експериментальній перевірці методів, форм і засобів реалізації професійної діяльності вчителя закладу початкової освіти у контексті підвищення педагогічної культури батьків учнів молодшого шкільного віку із ОП.
В магістерському дослідженні презентовано характеристику сучасних родин із молодшими школярами з особливими освітніми потребами.
З’ясовано поняття «педагогіча культура батьків учнів із особливими потребами».
На основі теоретичного аналізу соціально-педагогічних і психологічних аспектів вивчаємої проблеми розроблено та реалізовано експериментальну програму з підвищення педагогічної культури батьків в умовах інклюзивного закладу початкової освіти..
Після завершення педагогічного експерименту здійснено статистичну обробку результатів експериментальної роботи, їх інтерпретацію. Систематизовані в магістерському дослідженні методичні матеріали можуть бути використані викладачами вищих шкіл, вчителями, батьками; рекомендовані студентам при проходженні педагогічної практики.
Суть розробки, основні результати:
ANNOTATION
for the qualification work of the holder of the master's degree of the educational program "Elementary education. Inclusive education" of the Faculty of Pedagogy
Anzhela Ivanivna Danilova on the topic "Professional activity of a teacher to improve the pedagogical culture of parents of younger schoolchildren with special needs"
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and appendices. The object of the study was the teacher's professional activities with parents of students with special needs. The subject of the research is the process of the teacher's professional activity to improve the pedagogical culture of parents of younger schoolchildren with special needs. The purpose of the study was to determine and experimentally verify the methods, forms and means of implementing the professional activity of a teacher of an elementary education institution in the context of improving the pedagogical culture of parents of elementary school students with SEN.
The master's research presents the characteristics of modern families with younger schoolchildren with special educational needs.
The concept of "pedagogical culture of parents of students with special needs" is clarified.
On the basis of a theoretical analysis of socio-pedagogical and psychological aspects of the studied problem, an experimental program for improving the pedagogical culture of parents in the conditions of an inclusive primary education institution was developed and implemented..
After the end of the pedagogical experiment, the results of the experimental work were statistically processed and interpreted. The methodical materials systematized in the master's study can be used by teachers of higher schools, teachers, and parents; recommended to students during pedagogical practice.