Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чемерисов, Олександр Валерійович
dc.contributor.author Chemerysov, Oleksandr
dc.date.accessioned 2025-01-15T11:28:47Z
dc.date.available 2025-01-15T11:28:47Z
dc.date.issued 2024-12-25
dc.identifier.citation Чемерисов О. В. Гейміфікація в історичній освіті : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.03 Середня освіта (історія). Освітньої програми : Середня освіта: історія. Громадянська освіта і національно-патріотичне виховання / Кер. : канд. іст. н., доц. Гончарова Н.О. – Ізмаїл, 2024. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2251
dc.description Annotation. The qualification work examines the methodological features of using the direction of gamification and game learning in school history education. An attempt is made to rethink the implementation of the experience of gamification and game learning in history lessons by studying historiography, the effectiveness of foreign and domestic teaching methods. The main advantages and disadvantages of implementing gamification and video games in historical education are analyzed, practical recommendations for the successful integration of game mechanics into history lessons in high school are provided. Considering innovations in education, technologies were found that ensure the high-quality implementation of game learning, and a forecast of their further development in Ukraine is also formed. Own research was conducted, which resulted in the introduction of new game mechanics of loot boxes, and a list of video games that ensure the implementation of national-patriotic education in history lessons was proposed. The main advantages of the work are: a thorough analysis of the possibilities of video games; new ideas for improving history lessons; mechanisms for solving the problems of introducing innovations in school education. uk_UA
dc.description.abstract Анотація. У кваліфікаційній роботі розглядаються методичні особливості використання напряму гейміфікації та ігрового навчання в шкільній історичній освіті. Здійснено спробу переосмислення впровадження досвіду гейміфікації та ігрового навчання на уроках історії шляхом дослідження історіографії, ефективності зарубіжних та вітчизняних методик викладання. Проаналізовано основні переваги та недоліки впровадження гейміфікації та відеоігор в історичній освіті, надано практичні рекомендації успішної інтеграції ігрових механік до уроків історії в старшій школі. Розглядаючи інновації в освіті, були знайдені технології, які забезпечують якісне впровадження ігрового навчання, а також сформовано прогноз їх подальшого розвитку в Україні. Були проведені власні дослідження, результатом яких стало введення нової ігрової механіки лутбоксів, і запропоновано перелік відеоігор, які забезпечують реалізацію національно-патріотичного виховання на уроках історії. Головними перевагами роботи є: ґрунтовний аналіз можливостей відеоігор; нові ідеї покращення уроків історії; механізми вирішення проблем впровадження інновацій в шкільній освіті. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject відеоігри uk_UA
dc.subject ігрове навчання uk_UA
dc.subject історична освіта uk_UA
dc.subject ігрові механіки uk_UA
dc.subject національно-патріотичне виховання uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject настільні ігри uk_UA
dc.subject цифрові засоби навчання uk_UA
dc.subject VR та AR технології uk_UA
dc.title Гейміфікація в історичній освіті uk_UA
dc.title.alternative Gamification in historical education uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу