Короткий опис (реферат):
Анотація
Кваліфікаційна робота
На тему: «Психологічні засоби корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку»
Студента спеціальності 053 Психологія
Захарченко А.А.
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 053 «Психологія». – Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Кафедра загальної та практичної психології. – Ізмаїл, 2024. – 101 с., 4 рис., 4 табл., список використаних джерел з 65 найменувань.
Воєнні події викликають стрес у всіх учасників освітнього процесу, особливо у дітей молодшого шкільного віку, внаслідок їх несформованої психологічної свідомості. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та емпірична перевірка ефективності психологічних засобів корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану, розробці рекомендацій для батьків, спрямованих на покращення емоційного стану дітей у стресових ситуаціях в період воєнного стану.
В ході дослідження були проведені теоретичний аналіз тривожного стану дітей цього віку у визначений період, діагностика за відповідними психологічними методиками, яка виявила тривожність учнів. Для психокорекційної роботи створена програма для занять з методами арт-терапії. Повторне дослідження виявило позитивну динаміку у психоемоційному стані дітей, навчанні, поведінці. Були розроблені рекомендації і вправи для батьків, як допоміжні засоби корекції і профілактики тривожності у молодших школярів.
Отримані результати дослідження можуть бути використані психологами та батьками в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з різним проявом стану тривожності, як профілактичні засоби.
Суть розробки, основні результати:
ABSTRACT
Qualification work
On the topic: "Psychological means of correction of anxiety in children of primary school age"
Student of specialty 053 Psychology
Zakharchenko A.A.
Izmail State Humanitarian University. Department of general and practical psychology. – Izmail, 2024. – 101 p., 4 figs., 4 tables, a list of used sources with 65 names.
War events cause stress in all participants of the educational process, especially in children of primary school age, due to their unformed psychological consciousness. The purpose of the research is theoretical substantiation and empirical verification of the effectiveness of psychological means of correction of anxiety in children of primary school age under martial law, development of recommendations for parents aimed at improving the emotional state of children in stressful situations during martial law.
In the course of the study, a theoretical analysis of the anxiety state of children of this age was carried out in a certain period, diagnosis according to the appropriate psychological methods, which revealed the anxiety of students. A program for classes with art therapy methods was created for psychocorrective work. A repeated study revealed positive dynamics in children's psycho-emotional state, learning, and behavior. Recommendations and exercises for parents were developed as auxiliary means of correction and prevention of anxiety in younger schoolchildren.
The obtained research results can be used by psychologists and parents in working with children of primary school age with various manifestations of anxiety, as preventive measures.