Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чевдар, Олена Валентинівна | |
dc.contributor.author | Chevdar, O. V. | |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T08:25:04Z | |
dc.date.available | 2025-01-30T08:25:04Z | |
dc.date.issued | 2024-12-27 | |
dc.identifier.citation | Чевдар О. В. Психологічні вимоги до створення інклюзивного середовища в умовах початкової школи : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : докт. псих. н., проф. Велитченко Л. К. – Ізмаїл, 2024. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2295 | |
dc.description | ABSTRACT Qualification work On the topic: «Psychological Requirements for Creating an Inclusive Environment in Primary School Settings» Student of specialty 053 Psychology Chevdar O. V. The master's thesis is dedicated to the issue of implementing the idea of inclusion, creating a favorable psychological environment for inclusive education, and draws attention to the open question of the psychological readiness of educators in educational institutions to teach and provide psychological support to children with special educational needs. The qualification work consists of 89 pages, including 4 tables, 15 figures, and four appendices. The structure of the thesis includes an introduction, three chapters, conclusions for each chapter, general conclusions, and a list of 38 references. The main content of the work, presented in 72 pages of computer typesetting, makes up the overall volume of the master's thesis. The aim of the study is to identify the psychological requirements for creating an inclusive environment in primary school settings. The object of the research is the inclusive environment in primary school settings. The subject of the research is the level of psychological readiness of educators to create a favorable psychological inclusive environment in primary school conditions. Keywords: inclusion, inclusive environment, child with special educational needs, psychological readiness, implementation of the inclusion idea. The conducted research highlights the necessity of forming a new perspective on children with special educational needs, understanding their problems and needs, creating a safe space focused on the comprehensive development of children with special educational needs, as well as the practical adoption by educators and implementation of exercises aimed at increasing stress resistance and familiarization with the basic concepts of positive thinking to successfully implement the idea of inclusion. | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація Кваліфікаційна робота На тему: «Психологічні вимоги до створення інклюзивного середовища в умовах початкової школи» Студента спеціальності 053 Психологія Чевдар О. В. Магістерська робота присвячена проблемі впровадження ідеї інклюзії, створення сприятливого психологічного середовища для інклюзивного навчання та звертає увагу на відкрите питання сьогодення щодо психологічної готовності педагогів навчальних закладів до навчання та психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Кваліфікаційна робота включає 89 сторінок, містить 4 таблиці, 15 рисунків, чотири додатки. Метою дослідження є виявлення особливості психологічних вимог до створення інклюзивного середовища в умовах початкової школи. Об’єктом дослідження є інклюзивне середовище в умовах початкової школи. Предметом дослідження є рівень психологічної готовності педагогів до створення сприятливого психологічного інклюзивного середовища в умовах початкової школи. Ключові слова: інклюзія, інклюзивне середовище, дитина з особливими освітніми потребами, психологічна готовність, впровадження ідеї інклюзії. Проведене дослідження показало необхідність формування нового бачення дитини з ООП та її проблем і потреб, створення безпечного простору, спрямованого на всебічний розвиток дитини з особливими освітніми потребами, а також практичного засвоєння педагогами та впровадження в роботу з учнями вправ для підвищення стресостійкості, знайомство з основними концепціями позитивного мислення для успішного впровадження ідеї інклюзії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk_UA |
dc.subject | дитина з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | впровадження ідеї інклюзії | uk_UA |
dc.subject | inclusion | uk_UA |
dc.subject | inclusive environment | uk_UA |
dc.subject | child with special educational needs | uk_UA |
dc.subject | psychological readiness | uk_UA |
dc.subject | implementation of the inclusion idea | uk_UA |
dc.title | Психологічні вимоги до створення інклюзивного середовища в умовах початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological Requirements for Creating an Inclusive Environment in Primary School Settings | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |