Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Формування у першокласників із особливими потребами готовності до співпраці з однолітками

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овсяннікова, Анастасія Іванівна
dc.contributor.author Ovsiannikova, Anastasiia
dc.date.accessioned 2025-02-04T07:45:22Z
dc.date.available 2025-02-04T07:45:22Z
dc.date.issued 2024-12-25
dc.identifier.citation Овсяннікова А. І. Формування у першокласників із особливими потребами готовності до співпраці з однолітками : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : д. п. н., проф. Біла О. О.– Ізмаїл, 2024. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2298
dc.description SUMMARY for qualification work of the candidate of educational degree «Master» of the educational program «Elementary Education. Inclusive Education» Department of Preschool and Elementary Education Ovsiannikova Anastasiia on the topic "Formation of readiness for cooperation with peers in firstgraders with special needs" Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used, and appendices. The object of the study was the readiness of first-graders to cooperate with peers. The subject of the study was the preparation of first-graders with special needs to cooperate with peers. The purpose of the study was to develop and test an experimental program for the formation of the readiness of first-graders with special needs to cooperate with peers. The master's study presents the place of the first-grader's readiness for educational cooperation in the structure of the individual's general readiness for schooling. The concept of "readiness of a first-grader with special needs to cooperate with peers" has been clarified. On the basis of the theoretical analysis of the socio-pedagogical and psychological aspects of the problem under study, a research and experimental work has been developed and implemented to test the methods, forms and means of training first-graders with special needs to cooperate with peers. After the end of the pedagogical experiment, the results of the experimental work were statistically processed and interpreted. Methodological materials systematized in the master's study can be used by teachers of higher schools, teachers, parents; recommended to students during pedagogical practice. school. uk_UA
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу здобувача освітнього ступеня «магістр» освітньої програми «Початкова освіта. Інклюзивна освіта» педагогічного факультету Овсяннікової Анастасії Іванівни на тему «Формування у першокласників із особливими потребами готовності до співпраці з однолітками» Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Об’єктом дослідження виступила готовність першокласників до співпраці з однолітками. Предмет дослідження була підготовки першокласників з особливими потребами до співпраці з однолітками. Мета дослідження полягала у розробці та апробації експериментальної програми формування готовності першокласників із особливостями до співпраці з однолітками. В магістерському дослідженні презентоване місце готовності першокласника до навчальної співпраці у структурі загальної готовності особистості до шкільного навчання. З’ясовано поняття «готовність першокласника з особливими потребами до співпраці з однолітками». На основі теоретичного аналізу соціально-педагогічних і психологічних аспектів вивчаємої проблеми розроблено та реалізовано дослідно-експериментальну роботу з перевірки методів, форм і засобів підготовки першокласників з особливостями до співпраці з однолітками. Після завершення педагогічного експерименту здійснено статистичну обробку результатів експериментальної роботи, їх інтерпретацію. Систематизовані в магістерському дослідженні методичні матеріали можуть бути використані викладачами вищих шкіл, вчителями, батьками; рекомендовані студентам при проходженні педагогічної практики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject першокласники з особливими потребами uk_UA
dc.subject готовність до співпраці з однолітками uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject педагогічні методи uk_UA
dc.subject педагогічний експеримент uk_UA
dc.subject first-graders with special needs uk_UA
dc.subject readiness to cooperate with peers uk_UA
dc.subject New Ukrainian School uk_UA
dc.subject educational environment uk_UA
dc.subject pedagogical methods uk_UA
dc.subject pedagogical experiment uk_UA
dc.title Формування у першокласників із особливими потребами готовності до співпраці з однолітками uk_UA
dc.title.alternative Formation of readiness for cooperation with peers in firstgraders with special needs uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу