Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Овсяннікова, Анастасія Іванівна | |
dc.contributor.author | Ovsiannikova, Anastasiia | |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T07:45:22Z | |
dc.date.available | 2025-02-04T07:45:22Z | |
dc.date.issued | 2024-12-25 | |
dc.identifier.citation | Овсяннікова А. І. Формування у першокласників із особливими потребами готовності до співпраці з однолітками : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : д. п. н., проф. Біла О. О.– Ізмаїл, 2024. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2298 | |
dc.description | SUMMARY for qualification work of the candidate of educational degree «Master» of the educational program «Elementary Education. Inclusive Education» Department of Preschool and Elementary Education Ovsiannikova Anastasiia on the topic "Formation of readiness for cooperation with peers in firstgraders with special needs" Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used, and appendices. The object of the study was the readiness of first-graders to cooperate with peers. The subject of the study was the preparation of first-graders with special needs to cooperate with peers. The purpose of the study was to develop and test an experimental program for the formation of the readiness of first-graders with special needs to cooperate with peers. The master's study presents the place of the first-grader's readiness for educational cooperation in the structure of the individual's general readiness for schooling. The concept of "readiness of a first-grader with special needs to cooperate with peers" has been clarified. On the basis of the theoretical analysis of the socio-pedagogical and psychological aspects of the problem under study, a research and experimental work has been developed and implemented to test the methods, forms and means of training first-graders with special needs to cooperate with peers. After the end of the pedagogical experiment, the results of the experimental work were statistically processed and interpreted. Methodological materials systematized in the master's study can be used by teachers of higher schools, teachers, parents; recommended to students during pedagogical practice. school. | uk_UA |
dc.description.abstract | АНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу здобувача освітнього ступеня «магістр» освітньої програми «Початкова освіта. Інклюзивна освіта» педагогічного факультету Овсяннікової Анастасії Іванівни на тему «Формування у першокласників із особливими потребами готовності до співпраці з однолітками» Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Об’єктом дослідження виступила готовність першокласників до співпраці з однолітками. Предмет дослідження була підготовки першокласників з особливими потребами до співпраці з однолітками. Мета дослідження полягала у розробці та апробації експериментальної програми формування готовності першокласників із особливостями до співпраці з однолітками. В магістерському дослідженні презентоване місце готовності першокласника до навчальної співпраці у структурі загальної готовності особистості до шкільного навчання. З’ясовано поняття «готовність першокласника з особливими потребами до співпраці з однолітками». На основі теоретичного аналізу соціально-педагогічних і психологічних аспектів вивчаємої проблеми розроблено та реалізовано дослідно-експериментальну роботу з перевірки методів, форм і засобів підготовки першокласників з особливостями до співпраці з однолітками. Після завершення педагогічного експерименту здійснено статистичну обробку результатів експериментальної роботи, їх інтерпретацію. Систематизовані в магістерському дослідженні методичні матеріали можуть бути використані викладачами вищих шкіл, вчителями, батьками; рекомендовані студентам при проходженні педагогічної практики. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | першокласники з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | готовність до співпраці з однолітками | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | педагогічні методи | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | first-graders with special needs | uk_UA |
dc.subject | readiness to cooperate with peers | uk_UA |
dc.subject | New Ukrainian School | uk_UA |
dc.subject | educational environment | uk_UA |
dc.subject | pedagogical methods | uk_UA |
dc.subject | pedagogical experiment | uk_UA |
dc.title | Формування у першокласників із особливими потребами готовності до співпраці з однолітками | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of readiness for cooperation with peers in firstgraders with special needs | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |