Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Арт-терапія як засіб корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Белицька, Злата Олександрівна
dc.contributor.author Belitska, Zlata
dc.date.accessioned 2025-06-30T08:32:28Z
dc.date.available 2025-06-30T08:32:28Z
dc.date.issued 2025-06-25
dc.identifier.citation Белицька З. О. Арт-терапія як засіб корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 231 Соціальна робота. Освітньої програми : Соціальна робота. Соціальна педагогіка / Кер. : канд. пед. н., доц. Замашкіна О. Д. – Ізмаїл, 2025. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2345
dc.description Annotation to the qualification work Zlata Belitska The qualification paper investigates art therapy as a means of correcting the emotional states of children with special educational needs (SEN). Its relevance stems from the urgent need for innovative methods to support the emotional development and social adaptation of SEN students within inclusive schooling. The study examines the principal challenges faced by children with SEN, particularly in the domains of emotion regulation and social skills. The objectives are to analyse the emotional states of SEN children, to explore how art therapy influences their emotional sphere, and to design a set of art‑therapeutic exercises. The practical component comprises an experimental study assessing the effectiveness of art‑therapeutic techniques in correcting children’s emotional conditions. Findings demonstrate that art therapy positively impacts children’s emotional well‑being, enhances their social adaptation, and improves peer interactions. Key research methods include literature review, psychodiagnostic testing, pedagogical observation, and experimental intervention. The results offer valuable insights for social workers, psychologists, teachers, and inclusive‑education specialists seeking to implement art‑therapy methodologies with SEN children. uk_UA
dc.description.abstract Анотація до кваліфікаційної роботи Белицької Злати Олександрівни Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню арт-терапії як засобу корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Актуальність теми обумовлена потребою в ефективних методах підтримки психоемоційного стану таких дітей в умовах інклюзивної освіти. Робота ґрунтується на аналізі наукових джерел, дослідженні емоційного розвитку та особливостей дітей з ООП, а також практичному впровадженні арт-терапевтичних методів у діяльність соціального працівника. У структурі дослідження виділено три розділи: теоретико-методологічний аналіз поняття «діти з ООП» та їх емоційних станів, характеристика арт-терапії як технології корекції, а також експериментальна частина, у якій перевірено ефективність комплексу арт-терапевтичних вправ. У роботі представлено результати діагностики, анкетування, аналізу динаміки емоційного стану, розроблено адаптовану програму для роботи з дітьми з ООП. Основними методами дослідження виступають аналіз літератури, педагогічне спостереження, психодіагностичне тестування та експеримент. Робота має практичну цінність і може бути використана соціальними педагогами, психологами та фахівцями інклюзивної освіти для впровадження арт-терапевтичних практик у закладах освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject арт-терапія uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject емоційна корекція uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject соціальна адаптація uk_UA
dc.subject психоемоційний розвиток uk_UA
dc.subject соціально-психологічна підтримка uk_UA
dc.subject арт-терапевтичні техніки uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.subject art therapy uk_UA
dc.subject children with special educational needs uk_UA
dc.subject emotional correction uk_UA
dc.subject inclusive education uk_UA
dc.subject social adaptation uk_UA
dc.subject psycho‑emotional development uk_UA
dc.subject socio‑psychological support uk_UA
dc.subject art‑therapeutic techniques uk_UA
dc.subject pedagogical practice uk_UA
dc.title Арт-терапія як засіб корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу