Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Міхова, Анастасія Григоріївна | |
dc.contributor.author | Mikhova, Anastasia | |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T07:19:44Z | |
dc.date.available | 2025-07-01T07:19:44Z | |
dc.date.issued | 2025-06-25 | |
dc.identifier.citation | Міхова А. Г. Соціалізації підлітків під впливом соціальних мереж та месенджерів – приховані проблеми сучасності : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 231 Соціальна робота. Освітньої програми : Соціальна робота. Соціальна педагогіка / Кер. : канд. пед. н., доц. Рубан А. К. – Ізмаїл, 2025. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2349 | |
dc.description | Annotation of the qualification work «Socialisation of adolescents under the influence of social networks and messengers - hidden problems of modernity» Mikhova Anastasia The study examines the contradictory influence of social networks and messengers on the socialisation process of adolescents in the modern digital environment. The emphasis is on the formation of social attitudes as a personal construct that undergoes transformations under the influence of virtual interaction. The paper analyses the cognitive, affective and behavioural components of social attitudes that are activated when adolescents immerse themselves in network communications. The theoretical analysis is based on an interdisciplinary approach that combines social pedagogy, psychology, and media studies. The author's model of the formation of social attitudes in a virtual environment is presented, and methodological tools for empirical research are described. The aim of the work is to identify the socio-psychological mechanism of the formation of social attitudes in social networks. The object of the work is the process of forming social attitudes in the mass media. The subject of the work is the process of forming social attitudes of young people in social networks. Based on the results of the study, the mechanisms of internalisation of social norms and the role of accentuated needs are identified, and strategies and counter-strategies of influence in the digital space are outlined. The work has practical value for social workers, educators and researchers working with teenage audiences in the context of digital transformation. | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація до кваліфікаційної роботи «Соціалізації підлітків під впливом соціальних мереж та месенджерів - приховані проблеми сучасності» Міхової Анастасії Григоріївни У дослідженні розглянуто суперечливий вплив соціальних мереж і месенджерів на процес соціалізації підлітків у сучасному цифровому середовищі. Акцент зроблено на формуванні соціальних установок як особистісного конструкту, що зазнає трансформацій під впливом віртуальної взаємодії. У роботі проаналізовано когнітивні, афективні та поведінкові компоненти соціальних установок, що активізуються під час занурення підлітків у мережеві комунікації. Теоретичний аналіз ґрунтується на міждисциплінарному підході, що поєднує соціальну педагогіку, психологію та медіа-дослідження. Представлено авторську модель формування соціальних установок у віртуальному середовищі та описано методологічні інструменти для емпіричного дослідження. Мета роботи - виявлення соціально-психологічного механізму формування соціальних установок у соціальних мережах. Об'єктом роботи є процес формування соціальних установок у засобах масової комунікації. Предметом роботи є процес формування соціальних установок молоді в соціальних мережах. За результатами дослідження виокремлено механізми інтеріоризації соціальних норм, роль акцентованих потреб, а також окреслено стратегії та контрстратегії впливу в цифровому просторі. Робота має практичну цінність для фахівців соціальної сфери, педагогів та дослідників, які працюють із підлітковою аудиторією в умовах цифрової трансформації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціалізація підлітків | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | месенджери | uk_UA |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.subject | цифрова поведінка | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний вплив | uk_UA |
dc.subject | адиктивна поведінка | uk_UA |
dc.subject | медіа-комунікація | uk_UA |
dc.subject | цифрова ідентичність | uk_UA |
dc.subject | інтернет-залежність | uk_UA |
dc.subject | socialisation of adolescents | uk_UA |
dc.subject | social networks | uk_UA |
dc.subject | messengers | uk_UA |
dc.subject | virtual reality | uk_UA |
dc.subject | digital behaviour | uk_UA |
dc.subject | socio-psychological influence | uk_UA |
dc.subject | addictive behaviour | uk_UA |
dc.subject | media communication | uk_UA |
dc.subject | digital identity | uk_UA |
dc.subject | internet addiction | uk_UA |
dc.title | Соціалізації підлітків під впливом соціальних мереж та месенджерів - приховані проблеми сучасності | uk_UA |
dc.title.alternative | Socialisation of adolescents under the influence of social networks and messengers - hidden problems of modernity | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |