Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | МЕЛЬНИКОВА, Руслана | |
| dc.contributor.author | Melnikova, Ruslana | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T09:35:50Z | |
| dc.date.available | 2025-11-06T09:35:50Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | Мельникова Р. Вивчення творчості Емми Андієвської: екзистенційні проблеми / Р. Мельникова // Філологічні діалоги. Вип. 9. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2022. – С. 213-221. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2396 | |
| dc.description | The article examines the peculiarities of studying the works of Emma Andievska in the 6th grade in terms of the existential problems that the author touches on in her fairy tales. Innovative teaching methods are proposed, which can facilitate the perception of the content of the poet’s works by sixth graders and significantly increase the general interest of pupils in the lessons of Ukrainian literature | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості вивчення творчості Емми Андієвської у 6 класі в аспекті тих екзистенційних проблем, яких авторка торкається у своїх казках-притчах. Пропонуються інноваційні методи навчання, які здатні полегшити сприйняття змісту творів поетеси шестикласниками та суттєво підвищити зацікавленість учнів уроками української літератури назагал | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | Емма Андієвська | uk_UA |
| dc.subject | казка-притча | uk_UA |
| dc.subject | алегорія | uk_UA |
| dc.subject | мораль | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні методи | uk_UA |
| dc.subject | Emma Andievska | uk_UA |
| dc.subject | fairy-tale | uk_UA |
| dc.subject | allegory | uk_UA |
| dc.subject | morality | uk_UA |
| dc.subject | innovative methods | uk_UA |
| dc.title | ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ЕММИ АНДІЄВСЬКОЇ: ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ ПРОБЛЕМИ | uk_UA |
| dc.title.alternative | Studying the works of Emma Andievska: existential problems | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |