Короткий опис (реферат):
Анотація.
У статті розглядаються особливості організації навчання в закладах загальної середньої освіти в період глобальних викликів сьогодення. Підкреслюється, що у зв'язку з введенням у навчальний процес дистанційної форми навчання виникла необхідність у застосуванні візуальних та аудіовізуальних засобів навчання.
Описується методика використання різноманітних візуалізацій на уроках української мови та літератури: таймлайн (стрічка часу), хмари тегів, ментальну карту (карту розуму), кроссенс, сенкан та інші.
Зазначені методи навчання, технології активізують розумову діяльність учнів, дають змогу зробити навчальний процес привабливішим та цікавішим, підвищують успішність навчання, розвивають творчі здібності, сприяють емоційному сприйманню змісту навчання в період глобальних викликів сьогодення.