Короткий опис (реферат):
Автором встановлено основні напрямки та підходи до поняття
“обдарованість”. Розкрито взаємозв’язок між поняттям “обдаро-
ваність” та суміжними видами діяльності, що надає можливість
досягнення людиною більш високих результатів протягом життя.
Охарактеризовані соціальні умови вирішення проблем особистісної
соціальної самореалізації і професійного самовизначення обдарованих
студентів у нових соціально-економічних умовах. Розкриваються
шляхи соціальної роботи, які налаштовані на сприяння виявленню
та розвитку природних задатків молоді на професійному рівні, а та-
кож адресна підтримка кожної талановитої особистості і подаль-
шого розвитку здібностей та обдарованості особистості, її успішної
творчої самореалізації. В статті проаналізована ефективна со-
ціальна робота з обдарованою молоддю, яка забезпечує розкриття
здібностей і самореалізацію студентів.
Суть розробки, основні результати:
The author found the main directions and approaches to the concept
of “talent”. Reveals the relationship between the concept of “talent” and
related activities, providing the opportunity to achieve better results by
man for life. We characterize the social conditions of social problems of
personal fulfillment and professional self talented students in the new
socio-economic conditions. The ways of social work, which are configured
to identify and promote the development of natural instincts of youth
at the professional level and targeted support every talented individual
and the further development of the skills and talents of the individual, its
successful creative self. Analyzed effective social work with gifted youth,
which provides disclosure abilities and self-realization of students.