Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фурдуй, С.Б. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-26T12:21:12Z | |
dc.date.available | 2018-12-26T12:21:12Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Фурдуй С.Б. Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу / С.Б. Фурдуй // Педагогічні науки: Збірник наукових праць. Частина друга. – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2008. – С. 90-98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/366 | |
dc.description | In the article one of the major problems of teaching and educational process higher school is considered, attempt of disclosing of concept "the gifted student", original humanistic approaches of training and education of the gifted students of a higher educational institution on elements personal focused education in the organization of vocational training of the future expert is given. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається одна з найважливіших проблем навчально-виховного процесу ВНЗ, робиться спроба розкриття поняття «обдарований студент», своєрідні гуманістичні підходи до навчання та виховання обдарованих студентів вищого навчального закладу на елементах особистісно зорієнтованої освіти в організації професійної підготовки майбутнього фахівця. | uk_UA |
dc.publisher | Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;2 | |
dc.title | Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |