Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурдуй, С.Б.
dc.date.accessioned 2018-12-26T12:21:12Z
dc.date.available 2018-12-26T12:21:12Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Фурдуй С.Б. Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу / С.Б. Фурдуй // Педагогічні науки: Збірник наукових праць. Частина друга. – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2008. – С. 90-98. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/366
dc.description In the article one of the major problems of teaching and educational process higher school is considered, attempt of disclosing of concept "the gifted student", original humanistic approaches of training and education of the gifted students of a higher educational institution on elements personal focused education in the organization of vocational training of the future expert is given. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається одна з найважливіших проблем навчально-виховного процесу ВНЗ, робиться спроба розкриття поняття «обдарований студент», своєрідні гуманістичні підходи до навчання та виховання обдарованих студентів вищого навчального закладу на елементах особистісно зорієнтованої освіти в організації професійної підготовки майбутнього фахівця. uk_UA
dc.publisher Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;2
dc.title Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу