Короткий опис (реферат):
У статті розкриваються ідеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційно-навчального середовища
в системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери, що забезпечують фундаментально наукову, загальнокультурну,
професійно-практичну підготовку особистості. висвітлено аспекти педагогічних та соціально-педагогічних
технологій що практикуються в національній вищій школі. Проаналізована ідея інноваційних соціально-педагогічних
проективних технологій у освітньому середовищі студентської молоді. вчасне створення і використання інноваційних
технологій дає визначену гарантію оптимізації, раціоналізації, передбачуваності і змодельованості процесу діяльності,
що гарантує одержання заданих всесвітом властивостей та якостей, заради яких сама інноваційна технологія в цьому
випадку і застосовується.
Суть розробки, основні результати:
The article reveals the idea of social and pedagogical technologies of designing innovation and educational environment in
the system of professional training of social services specialists providing fundamental scientific, general cultural, vocational
and practical training of the individual. It deals with aspects of educational, social and pedagogical techniques practiced
in the national higher education. The paper provides analysis of the idea of innovative social and educational projective
technologies in the educational environment of students. Timely creation and use of innovative technologies gives a certain
guarantee for optimization, rationalization, predictability and modelling of activities, guarantees acquisition of properties and
qualities specified by the universe, which are the most common reason of application of innovative technology.