Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Прагматичні функції невербальних засобів у рекламних текстах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стародєдова, Л.
dc.contributor.author Starodedova, L.
dc.date.accessioned 2019-01-10T07:09:09Z
dc.date.available 2019-01-10T07:09:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Стародєдова Л. Прагматичні функції невербальних засобів у рекламних текстах / Л. Стародєдова // Перспективні наукові дослідження європейських мов, літератури та методик їх викладання // Збірник наукових праць за матеріалами науково-практичної конференції. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – С. 90-94. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/438
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.title Прагматичні функції невербальних засобів у рекламних текстах uk_UA
dc.title.alternative FONCTIONS PRAGMATIQUES DES MOYENS NON-VERBAUX ET PARAVERBAUX (COMMERCIAUX) DANS LES TEXTES PUBLICITAIRE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу