Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грендач, Т.
dc.date.accessioned 2019-01-14T10:41:10Z
dc.date.available 2019-01-14T10:41:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Грендач Т. Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин / Т. Грендач // Освітні інновації у вищих навчальних закладах: проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій // Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – С. 11-15. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/469
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.title Особливості методики ознайомлення дітей дошкільного віку з теорією множин uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу