Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лесіна, Т. | |
dc.contributor.author | Lesina, Т. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-22T07:28:05Z | |
dc.date.available | 2019-01-22T07:28:05Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Лесіна Т. Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст. / Т. Лесіна // ІІІ Дунайські наукові читання: Голод 1946-1947 рр.: історичні, філософсько-психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня, 2017 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2017. – С. 139-142. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/531 | |
dc.description.abstract | The article presents the main ideas of pedagogues of postwar period (S. Rusova, V. Sukhomlinsky, K. Ushinsky) on the content and value preschool education in Ukraine, analyzes the role of educator in enriching social health of preschool children. | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ; "СМИЛ" | uk_UA |
dc.subject | preschool education | uk_UA |
dc.subject | senior preschooler | uk_UA |
dc.subject | social skills | uk_UA |
dc.subject | preschooler’s social health | uk_UA |
dc.subject | preschool social competence | uk_UA |
dc.title | Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст. | uk_UA |
dc.title.alternative | Origins of preschool education idea in the postwar period of national history XX century | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |