Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лесіна, Т.
dc.contributor.author Lesina, Т.
dc.date.accessioned 2019-01-22T07:28:05Z
dc.date.available 2019-01-22T07:28:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лесіна Т. Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст. / Т. Лесіна // ІІІ Дунайські наукові читання: Голод 1946-1947 рр.: історичні, філософсько-психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня, 2017 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ; «СМИЛ», 2017. – С. 139-142. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/531
dc.description.abstract The article presents the main ideas of pedagogues of postwar period (S. Rusova, V. Sukhomlinsky, K. Ushinsky) on the content and value preschool education in Ukraine, analyzes the role of educator in enriching social health of preschool children. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ; "СМИЛ" uk_UA
dc.subject preschool education uk_UA
dc.subject senior preschooler uk_UA
dc.subject social skills uk_UA
dc.subject preschooler’s social health uk_UA
dc.subject preschool social competence uk_UA
dc.title Витоки ідеї передшкільної освіти у повоєнний період вітчизняної історії ХХ ст. uk_UA
dc.title.alternative Origins of preschool education idea in the postwar period of national history XX century uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу