Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Прагматичний потенціал рекламного тексту в туристичному дискурсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шиляєва, Т.
dc.date.accessioned 2019-01-23T07:18:13Z
dc.date.available 2019-01-23T07:18:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шиляєва Т. Прагматичний потенціал рекламного тексту в туристичному дискурсі / Т. Шиляєва // ІV Дунайські наукові читання: гуманітарна освіта в теорії та практиці : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (23 жовтня 2018 року.) – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – С. 135-139. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/572
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.title Прагматичний потенціал рекламного тексту в туристичному дискурсі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу