Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Ідеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційного навчального середовища у системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурдуй, С.Б.
dc.contributor.author Furdui, S.B.
dc.date.accessioned 2019-05-08T06:21:50Z
dc.date.available 2019-05-08T06:21:50Z
dc.date.issued 2015-07
dc.identifier.citation Фурдуй С.Б. Ідеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційного навчального середовища у системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери / С.Б. Фурдуй // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Гельветика, 2015. – № 7 (22). – Ч. 2. – С. 77-80. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/644
dc.description Тhe article reveals the idea of social and pedagogical technologies of designing innovation and educational environment in the system of professional training of social services specialists providing fundamental scientific, general cultural, vocational and practical training of the individual. it deals with aspects of educational, social and pedagogical techniques practiced in the national higher education. the paper provides analysis of the idea of innovative social and educational projective technologies in the educational environment of students. timely creation and use of innovative technologies gives a certain guarantee for optimization, rationalization, predictability and modelling of activities, guarantees acquisition of properties and qualities specified by the universe, which are the most common reason of application of innovative technology. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкриваються ідеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційно-навчального середовища в системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери, що забезпечують фундаментально наукову, загально-культурну, професійно-практичну підготовку особистості. висвітлено аспекти педагогічних та соціально-педагогічних технологій що практикуються в національній вищій школі. Проаналізована ідея інноваційних соціально-педагогічних проективних технологій у освітньому середовищі студентської молоді. вчасне створення і використання інноваційних технологій дає визначену гарантію оптимізації, раціоналізації, передбачуваності і змодельованості процесу діяльності, що гарантує одержання заданих всесвітом властивостей та якостей, заради яких сама інноваційна технологія в цьому випадку і застосовується. uk_UA
dc.publisher Херсон : Гельветика uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;7 (22)
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject педагогічна технологія uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна технологія uk_UA
dc.subject технологія проектування інноваційного навчання uk_UA
dc.subject інноваційне навчальне середовище uk_UA
dc.subject образование uk_UA
dc.subject педагогическая технология uk_UA
dc.subject социально-педагогическая технология uk_UA
dc.subject технология проектирования инновационного обучения uk_UA
dc.subject инновационная учебная среда uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject educational technology uk_UA
dc.subject socio-pedagogical technology uk_UA
dc.subject technology of designing innovative learning uk_UA
dc.subject innovative learning environment uk_UA
dc.title Ідеї соціально-педагогічних технологій проектування інноваційного навчального середовища у системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери uk_UA
dc.title.alternative Ideas social and educational technology design innovation educational environment in the professional training of social sphere uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу